22. novembra 2012

Bourjois Liner Stylo

AHOJTE!!

Ja mám zjavne na ceruzky na oči nešťastie... Túto som dostala spolu s make-upom od Bourjois 123 Perfect na meniny :-)


Je to klasická vysúvacia ceruzka čiernej farby, keby sa tie drevené tak zle nestrúhali určite kupujem len tie. Len za každým sa mi tuha zlomí a viac tuhy je v koši ako na očiach. Stáva sa to aj Vám? 


Páči sa mi na nej, že má čierno čiernu farbu. Mala som predtým ceruzky od Essence a Miss Sporty a tie išli do modra. Hm neviem čím to je, veď keď má byť čierna nemala by byť tmavo modrá, no nie? :D
Inak neholdujem farebným ceruzkám, keď chcem farbu, tak použijem tieň a nepôsobí to tak tvrdo na očiach. A v podstate čiernu ceruzku používam na každodenné nosenie, takže pre mňa je ceruzka dosť podstatná vec v kozmetickej taštičke, najmä keď nosím okuliare a oči sa mi za nimi doslova strácajú. Inak divím sa, že dokážem písať viac o ničom ako o čom by som mala. Keď ale potrebujem jednu myšlienku do školy rozmáznuť na celú stranu, tak mi to nejde... no dobre k veci.



Strúhadlo

Týmto príspevkom som chcela dať najavo, že stále hľadám svoju čiernu ceruzku na oči, ktorá by sa nerozpíjala pod oči. Po niekoľkých hodinách vyzerám ako panda s monoklami. Človek by čakal, že ceruzka od Bourjois, ktorá nebola z tých najlacnejších, vydrží aspoň niečo.  Alebo to robia všetky ceruzky? To sa mi nechce ani veriť...
Súčasťou ceruzky je aj strúhadlo. Kto používa strúhadlo na vysúvacie ceruzky?? Akože fajn so špicatejšou ceruzkou sa kreslí presnejšie, ale je to úplne zbytočné plýtvanie tuhy
.Ceruzka je super, ale svojim rozmazávaním tým pádom neplní svoj účel. Keďže som aká som, ceruzku miniem.

Bojová úloha pre Vás na dnešný deň: Akú ceruzku si mám kúpiť, aby človeka neošpatnievala?

A ešte aby som nezabudla: V pravo na lište mám kód na 15% zľavu na nákup na stránkach Himalaya Herbals.

Pekný deň!




14 komentárov:

  1. Taky mám vždycky šmouhy pod očima :( Chjo...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi ti neporadím, ja používam ceruzku iba na horné viečko, používam tekutú linku a tam sa mi nerozpíja...
    pozývam ťa ku mne na giveaway :) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teda, Jani, ceruziek mám niekoľko, ale ani jedna nie je 100% - ná a rozpije sa mi :-( aj najdrahšia. keď náhodou použijem ceruzku, musím sa stále kontrolovať, či už čierna bodka vo vnútornom kútiku, alebo rozpitý chvostík na hornej linke. takže si vieš predstaviť, aká panda som bola na strednej škole, keď som nosila oči celé orámované čiernou ceruzkou :-D miesto staršej som vyzerala ako debil :-D ale čo robím, keď použijem na dolnú linku ceruzku, to je jedno, či farebnú alebo čiernu, rozmažem ju troška penovým aplikátorom a vtedy vydrží o niečo dlhšie. foto toho, ktorý používam, ti pošlem na FB :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže asi si len zvykať a každú hodinku pozerať do zrkadla, či mám monokle.. no nevadí :-) hej videla som díky :-) ja som kedysi mala nejakú ceruzku a mala ten špongiový aplikátor na druhom konci tušim. To bolo ale pár rokov dozadu :D asi teda sa k tomu vrátim :-)

      Odstrániť
  4. Milá Džejno, já si kupuju už léta obyčejnou hnědou nebo černou tužku na oči od Koh-i-noor (vážně nevyrábí jen pastelky) ;-) a tyhle tužtičky jsou prostě božský. Stojí asi 10,- (neptej se mě na víc, já tu směšnou cenu taky nechápu) :-) a nerozmazávají se, drží perfektně. Srovnání se Chanel tužkou, kterou jsem vyzkoušela před dvěma lety dopadlo jednoznačnou výhrou pro "kohinorku" za deset kaček . Skvělá služba za půl eura, jestli dobře počítám ;-).
    Pa pá.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej to som veľmi rada.. no počula som že Koh-i-noor majú takéto veci, ale nejako som sa do toho hlbšie neobúvala. Ale som Ti vďačná za radu, určite sa po nej pôjdem pozreť :-)

      Odstrániť
    2. akurát to pozerám, aby som vedela presne ako sa volá. Je to tužka speciální konturovací?
      http://www.koh-i-noor.cz/shop/tuzka-konturovaci-k7-3221-cerna?rc=1392

      Odstrániť
    3. :-))) to je moja stredoškolská, aj hnedú som mala

      Odstrániť
    4. :D super už viem čo si kúpim najbližšie :D

      Odstrániť
  5. Já jsem vždy měla k vysouvacím tužkám nedůvěru, takže buď klasický kajalky nebo gelovou oční linku. Ale je fakt, že jsem je ani nikdy nezkusila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No to je docela nepříjemné, mně se to tedy stává málokdy, ale nemám moc mastná víčka.. Zkusila bych gelovky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám aj gélové, ale tie používam len na hornú linku. Vyskúšam aj na spodnú :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)