10. októbra 2012

SCH No. 3

AHOJTE!!

V predchádzajúcom dieli seriálu som avizovala, že nabudúce bude zelené líčenie. Tak som sľub aj splnila :-) No dopomohla som si okrem zelenej aj zlatou a bielou farbičkou, lebo nemám toľko odtieňov zelenej, aby to nevyzeralo fádne a monotónne. Ale tak vynašli sme sa aspoň takýmto spôsobom ;-)

Určite ste si všimli, že zelená je farba môjho blogu, tak som sa snažila si dať záležať. Tak snáď sa Vám bude páčiť!!

Inak ma veľmi prekvapila pigmentácia zeleného tieňa v paletke Elf 24K. Niektoré farbičky sú dosť mizerne pigmentované a niektoré, ako tá zelená sú takto skvelo, že som nemusela farbu vrstviť. Záhada.... 

K líčeniu som použila:




Teraz všímam aké mám červené oči. Hold nosenie šošoviek a štvorhodinové počúvanie zákonov termodynamiky si vyberá svoju daň :D a to som si dala šlofíka, keď som prišla zo školy. A ani kvapky nepomôžu. Už potrebujem víkend :-)

Myslím, že fotky sa docela podarili
Či sa mi podarilo líčenie, to musíte ohodnotiť Vy sami. Lebo ja som síce sebakritická, ale nedokážem objektívne o sebe alebo na sebe povedať, čo je fajn ;-)

Tak si užívajte príjemný jesenný večer a píšte, píšte... každá reakcia mi urobí radosť :-)
Džejn

5 komentárov:

  1. Líčenie krásne, fotky podarené. Šikula. Mohla by si pridať fotky na funpape elf kozmetiky, nech sa potešia. Alebo prihoď aspoň link tohto postu :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne,dobry vyber farieb aj cierna linka! Lajk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)