4. októbra 2012

SCH No. 2

AHOJTE!

Konečne po dlhej dobe :D prispievam k svojmu Spektrum Challenge ďalšie líčenie. Nasledujúca farba mi je najsympatickejšia a dalo by sa povedať aj najobľúbenejšia. Modrá je jednoducho dobrá! 
Tak prečo je môj blog ladený do zelena? Mne osobne je príroda veľmi blízka, snažím sa ju pochopiť ( horko-ťažko) a chrániť. Jednoducho je súčasťou mňa.
No poďme k téme.

K líčeniu som použila:


  • tri tiene z paletky Elf 24K - pozdravujem sestru!
  • bielu jumbo ceruzku Alverde - recenzia TU
  • Bourjois čiernu ceruzku na oči
  • Essence gel eyeliner Black
  • špirálu Max Factor 2000 Calorie
  • Essence ceruzku na obočie v odtieni Black


Ako som sa tešila, že hurá konečne fotky budú vyzerať.. tak vyzerali ešte horšie než som si myslela :D...tak som fotila mobilom a foťák je akurtát tak zrelý do šrotu, ale tak aspoň niečo no :-)










Som zistila, že je to celkom šmolkovská alebo nebíčková farba. Rozhodne sa mi páči, ale na teplejšie obdobie. Teraz sú v kurze vínové, fialové, bordó, olivové, zelené a hnedé farby a všetky ich odtiene. Takže si na mňa toto počká určite na jar/leto 2014 :-)

Nabudúce bude líčenie ladené do zelena s typickými jesennými odtieňmi.

Krásny skoropiatkový jesenný dník,
Džejn

4 komentáre:

  1. tak tak, modrá je dobrá :-) teším sa na to zelené

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevím nevím...já na ty modré stíny teda moc nejsem. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné, aj fotky sú super, neboj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej ďakujem babule :-) ... noo modrá nie je pre každého, ale mne sa vždy páčila :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)