28. októbra 2012

Olej na vlasy do času aj nečasu

AHOJTE!!

Určute ste si všimli, že veľmi rada píšem o vlasoch, o starostlivosti a kozmetike. Dnes to bude zase, ale o konkrétnom produkte, za ktorý ďakujem firme GOSH.

Písala som už o olejoch všeobecne a veľakrát v mnohých článkoch som odporúčala olej na tvár aj vlasy. Konkrétne tento je určený na vlásky, ktoré sú zničené, suché a namáhané. Použitie je vhodné po celý rok.

Má jednoduchý klasický dizajn, rovnaký ako mali šampóny od Gosh *TU*. Tuba je vyrobená z dobrého a odolného plastu a úplne najlepšia vychytávka je pumpička - dávkovač. Pumpička je úplne presná, koľko stlačíte, toľko olejčeka Vám vytečie. 




Vôňa je veľmi pekná a príjemná. Olejček je bez farby, takže platinové blondínky si nemusia robiť starosti.
Na dlhšie vlasy stačí jedno celé stlačenie dávkovača, ale môžte kľudne aj viac podľa potreby. Vlasy nie sú vôbec mastné, pekne vonia, sú jemné, mäkké a veľmi dobre sa rozčesávajú. Ocenia ho najmä dievčatá, ktoré majú problémy s krepovitosťou.




Ako bolo povedané produkt je zložený z argánového oleja, ktorý je bohatý na vitamín E a Omega 3 a 9 mastné kyseliny. Významnú časť zloženia tvorí aj silikón, ktorý zabezpečuje také dobré rozčesávanie a tú mäkkosť a jemnosť vlasov. Viem, že mnohé dievčatá sa vyhýbajú produktom, ktoré obsahujú silikón, ale olej sa aplikuje hlavne na dĺžky, nie na pokožku hlavy. Na tú pokožku odporúčam keď tak čisté oleje. Napriek tomu vlasy vôbec nezaťažuje.
Ja ho používam po každom umývaní na vlhké vlasy, ale aj na suché. Olej vlasy po namáhavom dni oživí. Olej sa míňa pomaly, lebo ho stačí úplne máličko ;-)

Tip: Pred nanesení je dobré olej zahriať v rukách a potom aplikovať. Pre hĺbkovú regeneráciu olej nanesieme na vlasy a zabalíme do teplého uteráka. Teplo dovolí oleju prestúpiť hlbšie do vlasov.

Argánový olej kúpite vo Fann parfumériách za 11 euro. A odporúčam ho všetkým dievčatám, ktoré rady rozmaznávajú svoju korunu :-)

Na záver prikladám fotografiu čerstvo ostrihaných vláskov po použití olejčeka. Síce je to len ilustračné, ale neskôr pridám aj ten rozdiel odstrihnutých vlasov, ktorý dokumentoval môj priateľ. Mám sa fajn lebo mám doma osobnú kaderníčku - mamka, ktorá kaderníčka vôbec nie je. Vlastne jej aj ďakujem, že mala odvahu mi to zastrihnúť. Hold metrové vlasy sa už veľmi zle nosili, tak som to musela skrátiť.




Tak sa majte krásne a píšte! Privítam každý komentár :-)
Džejn

12 komentárov:

  1. Tak predsa si sa ostrihala? no som zvedavá na foto :) Vlasy podaruj niekde na adopciu :D Inak olej je fakt super, tiež ho používam aj po umytí ale aj na suché vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No už sa to nedalo nosiť, mala som nervy v kýbli :D... ale neni to vôbec radikálne - predtým som mala pod zadok teraz nad ním... síce to bolo pomaly 15 cm, ale zase neplačem za nimi, lebo mi rýchlo rastú... a olej je super. Predtým som mala od Gliss Kur-u, nebol zlý, ale tento sa mi zdá lepší ;-)

      Odstrániť
  2. oleje mám rada, hlavne telové, s tými vlasmi je to u mňa diskutabilné, asi si to neviem správne aplikovať a väčšinou mi skončia zamastené :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to možné to ja mne sa stávalo, ale pokiaľ máš oleje priamo určené na vlasy, tak by to malo byt oveľa jednoduchšie...

      Odstrániť
  3. Oleje miluji, na tělo i vlasy! Arganový doporučuji, a nemusí být ani "značkový", stačí obyčejný přírodní :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja normálne používam kokosák :-) a tento je fajn aj vďaka silikónom, super sa rozčesávajú vlasy po umytí ;-)

      Odstrániť
  4. Miluji oleje na vlasy....na mé poškozené, vysušené a polámané to je vždy lázeň.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ach, ja že nepublikuješ a to mi bloglovin neukázal tvoje príspevky, vrrr... a to si ešte nespravila Timošenkovú s tými vlasmi! :-D ale na druhej strane toľká gramáž :-))) olej je super, to je pravda, mojim končekom veľmi pomáha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ten bloglovin je nejaký pošahaný a ja som si ho dala zo stránky preč :D... vieš čo? pre Teba tú Timošenkovú spravím :D a olej je super !

      Odstrániť
    2. tak to sa veľmi teším! budem si to sledovať aj mimo neho. len keď pri toľkých blogoch sa spolieham na neho a na fan page, čo už. ale všetko som už prešla spätne :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)