31. októbra 2012

Nový zostrih

Na túto úľavu som sa tešila 2 týždne. Síce to boli najprv odhováračky typu - je to škoda, nerob to. Ale vážne som to potrebovala a vlasy tiež. Vlasy dlhé pomaly 1 meter sa normálne nedali nosiť rozpustené a stále vo vrkoči to bola strašnáá nuda. Potrebovala som aspoň trochu nejakä zmenu od toho vlasového stereotypu. Odšmiknutých bolo 15-20 centi. Ono sa to zdá veľa, ale pri mojej dĺžke a rýchlosti rastu je to otázka na pol roka.
Hovorím si, že mi trocha odľahčí hlavu a krk. Paradoxne mám teraz zrejme niečo s platničkou, takže moja veškerá činnosť sa obmedzila na: dajako fungovať a nerobiť nič fyzicky náročné. Včera som si na seba uplietla bič a po malom zlepšení som vyberala dyne :D :D teraz mi to príde vtipné, keď sa nemôžem vystrieť. Najhoršie na tom je, že sú sviatky a víkend, kopec roboty predo mnou do školy a k lekárovi čas akosi neostáva, tak to musím nejak skĺbiť. Ešte horšie je, že v sobotu robíme Halloween akciu a budem tam vystupovať ( spievať). No uvidíme ako to dopadne :-)
Dúfam, že neva, že si takto vylievam srdce :-) Rozhodne ešte pridám dáke fotky aj zo sobotňajšej akcie, teda keď budú :-)

                                                










Táto prvá fotka je pred. 
Áno, skvelo ste uhádli - som v domácom úbore. Tak predsa najpohodlnejšie :-)     




A samozrejme, aby som nezabudla. som teraz niekedy sľúbila Suzi, že urobím účes a la Tymošenko :D tak sa môžte na mne schuti pobaviť :-) Keby náhodou na to vážne zabudnem, tak Suzi sekíruj ma :D








A na záver by som Vám ešte rada ukázala čo Vás najbližšie čaká. Sú to úplne čerstvé novinky od firmy Gosh, ktoré vychádzajú v novembri :-) V novembri Vám aj budem postupne tieto lahôdky predstavovať. Tak čo by ste chceli vidieť ako prvé?? Určite mi dajte vedieť ;-)


                         
Krásny strašidelný Halloweensky večer!!


(web)
Džejn

14 komentárov:

  1. nie! nesmieš! nepoznám nikoho, kto by mal na to taaaakeee dlllhéééé vlasy :-) svoje, prirodzené :-) pekný kúsok išiel dole, ale stále ich dosť zostáva. ja som kratšia o 10 cm :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) no a teraz si ich necháš minimálne do pása! :-P a to s tou Tymošenko je crazy nápad :D za ňu by sa dalo ísť ja na ten Halloween :D

      Odstrániť
    2. :-))) určite že áno. ja som aj čakal, že to bude na konci príspevku :-D ja už som ich skoro do pása mala, len už som sa nemohla pozerať na to, v akom sú stave

      Odstrániť
    3. inak ja som asi v tých 16-tich tiež mala strašne zničené vlasy po pás a vtedy mi kaderníčka chtiac-nechtiac zobrala vlasy po lopatky... a krivo odstrihla ofinu ( to bolo inak hrozné - zbadala som sa až doma, tak som celý deň behala po meste s krivou ofinou :D)... vtedy som si vlastne povedala dosť ... a ťahá sa to so mnou doteraz.. jediná kaderníčka je moja mama .. ale dokedy? :D

      Odstrániť
    4. ja som nosila ofinu nakrivo dobrovoľne :-D taky blbý účes som si vybrala, no :-D ja verím, že vydrží s tebou :-)

      Odstrániť
    5. Ale hej mamka je šikovnica :-)

      Odstrániť
  2. Krasne mas tie vlasy! Ale ja by som ich skratila este viac, aspon dalsich 20 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ale aj na to príde čas, kedy to celé zhodím :-)

      Odstrániť
  3. kde sú tie časy, keď som nosila takéto dlhé vlasy :) potom prišlo ultra krátke mikádo a teraz to mám akurát po koniec lopatiek a myslím, že mi to tak stačí. kvalita mojich vlasov totiž "exponencionálne klesá" odkedy študujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to aj takto super, najkrajšie na tvojich vlasoch je, že vyzerajú také zdravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné vlasy, sakra, ten genofond je pěkně nespravedlivý!!!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej ďakujem holky! :-) Levanduľka má pravdu, ono to je najviac tou genetikou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. waaau tak takééto dlhé vlasy by som asi nikdy nedokázala vypestovat. A fakt vyzeraju krasne zdravo..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)