24. októbra 2012

Môj top produkt na zimu!

Tento článok pomôže najmä dievčatám, ktoré majú problém so suchou pleťou a najmä šupinkami. Článok som chcela pôvodne napísať až počas tuhšej zimy. Bola som celkom prekvapená, keď som včera uvidela ako mám šupinaté čelo. Veď ešte nemrzne ! To je pre mňa celkom záhada. Ale našla som na tento problém účinný liek :-)

Manufaktura: Pivná pleťová maska


Veľmi ma potešilo, keď som túto značku našla aj u nás na Slovensku :-)
Ďalším veľkým plus je, že je to prírodná a hlavne česká kozmetika. Mám rada všetko, čo je české... hlavne pivo :D

A táto maska dokonca obsahuje pivovarské kvasnice. Okrem nich v zložení prevláda bambucké maslo a makadamiový olej. Samé mňamky!
Jedno značne môžem povedať, že maska nevonia ako pivo ani ako kvasnice. Ale svojimi účinkami tak pôsobia.
Kvasnice sú známe svojimi blahodárnymi účinkami na problematickú a aknóznu pleť.

Ja mám suchú tvár. Je to rovnaká "výhra" ako mať tvár mastnú. Na suchej je všetko vidieť, môžte mať make-up aký chcete, tie šupinky sú jednoducho vidieť. Naviac na suchej pleti sa skorej objavujú vrásky.

No neviem si úplne predstaviť holky s mastnou pleťou, že by ju používali. Lebo táto maska je extrémne hutná a mastná. 
príjemnú nevtieravú vôňu, ktorá však nemusí každému vyhovovať.
Páči sa mi jej aplikácia - nemusí sa zmývať. Stačí ju naniesť v silnej vrstve na vyčistenú pleť, nechať pôsobiť 20 minút a zbytok zotriete obrúskom alebo servítkou.
Častokrát ju nechám pôsobiť celú noc, ale pozor na vankúšik :-)
Na tvári pôsobí fajn a pleť zbytočne nedráždi.

Postreh č. 1: Maska sa krásne vsiakne do dehydrovanej pokožky, zotierate len zvyšky, ktoré pleť už nepotrebovala.
Postreh č. 2: Počas utierania zistíte, že maska uvoľnila zbytky make-upu, ktorý ešte ostal na tvári aj napriek dôkladnému čisteniu.
Postreh č. 3: Mastný film úplne zmizne, tvár sa vôbec neleskne.

Týmto sa mi naskytá otázka: Bola by maska vhodná pre mastnú pleť? Lebo nie vždy platí, čo je mastnejšie musí byť zákonite zlé pre mastnú pleť. Asi si to overím :-)

Rozhodne túto masku odporúčam pre suchú až veľmi suchú pleť. Prípadne sa dá použiť lokálne na vysušené miesta. V ten deň, keď som spozorovala šupinky som si spravila peeling a na noc nahodila hrubšiu vrstvu masky a išla haji, Ráno po očiste bolo zase všetko v poriadku :-)
O balení sa vyjadrovať nemusím - je typické manufakturácke a veľmi podarené ;-)



Na záver ešte posielam zloženie, pre čitateľky - chemičky. Aby ste lepšie videli stačí kliknúť na obrázok.


Snáď som teda pomohla dievčatám, ktoré majú problémy so suchou pleťou alebo chcú pokožke dať nejakú hydratačnú a výživnú bombu.
Dúfam, že sa páčilo :-)

Zostáva len povedať..
Krásnu noc!

Džejn


4 komentáre:

  1. tak to vyzerá zaujímavo. šupinky ma totiž občas trápia. Kde presne si ju kúpila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tescu na kamennom námestí v BA... potom inak v ČR majú určite

      Odstrániť
  2. Tak já mám problematickou pleť, takže někdy a na některých partiích i mastnou a při decentním použití si jí chválím pořád, rozhodně to větší mastnotu nezpůsobuje, na zimu ideál:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super takže sa osvedčilo, že aj mastné môže byť dobré na mastnejšiu pleť :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)