16. októbra 2012

Krém na sychravé a studené počasie

AHOJTE!!

Tento príspevok je ďalším príspevkom na želanie, ešte spred dvoch mesiacov? Asi... Som rada, že si niekto oň povedal aj po dlhšej dobe :-) No a samozrejme ako sa nám blíži zima, tak aj aktuálny.

Bioderma Sensibio Rich

Krém som si objednala na začiatku júna ... fúha to ten čas letí... a používala som ho viac-menej na noc. Dni boli horúce a ja by som sa pod takýmto krémom asi roztopila. Teraz ho znesiem aj cez deň.
Už z podnadpisu je zrejmé, že krém je z rady Sensibio, ktorá je priamo určená na suchú a veľmi citlivú pleť. V tomto prípade obvzlášť suchú.




Pleťový krém je v klasickej biodermovskej tube so šrubovacím vrhnáčikom a s objemom 40 ml ( to je vidno aj fotke vlastne :D)
Samotný produkt je hustý, mastnejší  s nulovou parfumáciou. Je príjemný, dobre sa rozotiera a tiež vstrebáva. Samozrejme na mastnejšiu pleť neodporúčam. Najlepšie ju využije normálna až suchá, ktorá má sklon cez zima šupinatieť - ako tá moja.




Je výborný taktiež ako podklad pod make-up, avšak treba počkať apsoň tých 5 minút, kým sa krém docela vpije do pokožky :-) 
Treba si tiež nájsť primerané množstvo, ktorý si budete masírovať pleť, inak by sa mohlo stať, že sa cez deň troška zablištíte. Keď odhadnete to správne množstvo, všetko je v poriadku. Vďaka svojej textúre sa krém míňa docela pomaly, lebo ho stačí relatívne málo. No záleží aj na tom, v akom stave je Vaša pokožka.

+ vyhladil mi krupičku, čo som mala na lícach pre mňa z neznámeho dôvodu, pre lekárku z dedičného... neviem neviem či mala pravdu.
Ako SOS by sa dal použiť aj na suché lakte a kolienka, pokiaľ by ste nemali poruke iný krémik ;-)

Krém je dobrý, ale nemôžem si pomôcť, niečo mi na ňom chýba, príde mi taký.... obyčajný. Alebo ja mám len veľké nároky. Nuž odporúčať Vám ho s kľudným svedomím môžem, ale ja podruhýkrát asi skúsim zase niečo iné :-)

Viem, že Bioderma je obľúbená, tak sa nebude pýtať či ju poznáte a bla bla... Aké sú Vaše najobľúbenejšie produkty z Biodermy?

Pekný sychravý večer,
Džejn

2 komentáre:

  1. Mne veľmi pomohlo Hydrabio sérum... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám z hydrabia penu a peeling :-) aj tie výrobky sú super ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)