21. októbra 2012

Korektor, ktorý sklamal

AHOJTE!!
Viem, mala som trošku odmlku, ale počítač ma celkom posledné dni vytočil a odmietol so mnou spolupracovať. Teraz si  KONEČNE veselo ťukám v Linuxe - iný operačný systém :-)
No poďme šupom k veci :-)

Ešte som nenašla svoj ideálny výrobok z rady korektorov. Je pravda, že nepotrebujem nejaké extra krytie na nedostatky, ale občas sa mi podarí dobre nespať, stresovať a jedno s druhým... vyzerám ako strašidielko s fialovými kruhmi pod očami :-) 
Rada by som Vám predstavil korektor od Astor Age Vitality ConcealerUž si presne nepamätám, aký to je odtieň. Jediné, čo Vám môžem povedať, že bol drahý - aspoň za ten výkon, ktorý podal/nepodal. 

Korektor je z čierneho plastu, na ktorom je všetko vidieť. Nápisy sú zlatou farbou, teda boli, lebo sa hneď rýchlo zošúchali. Aplikátor je štetček s umelými vláknami a samotný produkt sa vytláča klikaním na druhom konci korektora. Podobne ako pero. Vybrala som si najbledší odtieň.




Teraz kameň úrazu. Samotný korektor je fajn, má príjemnú krémovú konzistenciu.




Len ... ťažko sa rozotiera a v podstate sa ani nerozotrie. Mne urobí len šmuhy pod očami. Poprípade sa začne úplne droliť. Škoda, že to na fotke tak dobre nevidno.
Keď použijem korektor na iné miesta, zase zvýrazňuje suchšie miesta. Jednoducho korektor, ktorý zvýrazňuje nedokonalosti. Krytie nie je tiež nejaké bájne. Pre žienky, čo majú ozaj tmavé kruhy pod očami alebo trpia na akné, alebo majú iný problém, to vôbec nie je dobrá voľba.




Za tú cenu - 7-8 Eur, to je podľa mňa prepadák. Čakal som oveľa viac. Určite si tento korektor už nekúpim a neodporúčam ho ani Vám. No je mi ľúto veci len tak vyhadzovať, tak sa ho snažím nejako rozumne spotrebovať.
Stále hľadám niečo fajn, nepotrebujem nejaké extrémne krytie, ale hlavne výrobok, čo ma nevysuší a nezvýrazní moju suchšiu pleť. 

Aké korektory používate?  Aké by ste mi odporúčili?

Pekný večer!!

                               Džejn



3 komentáre:

  1. Na kruhy pod očami sa mi osvedčil krektor od GOSH, na väčšie nedostatky zas makeup cover od Dermacolu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. maybelline.. teraz mi nepríde na um jeho názov,ale proste ten tekutý s aplikátorom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super baby ďakujem... lebo henten fakt stál za bačkoru :-)... na ten Dermacol som počula veľa chvály a od maybelline možno myslíš affinitone ?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)