5. októbra 2012

Interbeauty jeseň 2012 a ako si ma Gosh-áčky vzali doparády


Vďaka spoločnosti GOSH som dostala pozvánku na Interbeauty jeseň 2012. Samozrejme som sa chystala tak či tak na veľtrh, ale pozvánka ma veľmi potešila.


Bohužiaľ som nestihla nič z programu, čo by ma zaujímalo, tak som v podstate prechádzala a "očumovala" všetky tie lesklé a farebné vecičky :-)




Minulé roky som na Interbeauty nebola, takže toto bola moja prvotina. Predchádzajúce udalosti som sledovala len cez blogy a veľa dievčat reagovalo negatívne. Bola som veľmi potešená, keď som zistila, že na veľtrhu bude Max Factor, Gosh a Gabriella Salvete.
Okrem dekoratívnej kozmetiky renomovaných značiek i tých u nás neznámejších, nájdete veľa druhov pleťovej, telovej a vlasovej kozmetiky ( hojne prírodnej kozmetiky, čo ma potešilo), nechtový a vlasový dizajn (možnosť si nechať predĺžiť vlasy, upraviť nechty). Taktiež rôzne omladzovacie a odtučňovacie kúry ( futuristickými prístrojmi :-) a dokonca aj obchodíky s oblečením.
V inej sekcii boli stánky zamerajúce sa na zdravý životný štýl.

Na svoje si teda prišli nechtové dizajnérky, kozmetičky a samozrejme aj my kozmetické nadšenkyne :-) 
Nezabudnite si prieniesť nejaké vreckové, lebo s prázdnou neodídete :-)

 Moje postrehy

Prekvapil ma počet ľudí, ktorí sa zúčastnili a niektoré stánky.
Ku príkladu taká Alpa. Tých som ja vážne nečakala, ale milo ma prekvapili. Predstavovali okrem ich slávnej francovky aj bylinnú kozmetiku a masážne prípravky. 
Ďalej tam bol veľmi pekný stánok Enii nails. Ich firma sídli dokonca v našom malom meste.


Ponúkali veľa vecičiek pre nechtárky - prístroje, UV gély, rôzne laky, glitre, pomôcky na modeláž a tak ďáálej... ja sa do tohto nevyznám.

Max Factor a Gosh mali stánky v bezprostrednej blízkosti, takže konkurencia bola vážne veľká :-) obidve značky ponúkali celý sortiment výrobkov - od pleťovej, dekoratívnej, vlasovej až po aplikátory.



Navštívila som stánok GOSH a holky si ma pamätali ešte z utorkovej NO. 1 prezentácie a dali ma ako sa hovorí dopucu :-) Teda cítila som sa ako princezná a vážne som si to užívala. A poviem Vám, že naposledy, keď som sa nechala nalíčiť, tak štetce pichali a bolo to viac nepríjemné ako príjemné. Milo ma prekvapili ako toto príjemné naozaj bolo... nielen štetce, ale aj samotné odličovanie pred líčením :-)

A takto nejako to dopadlo:



Ja teda nie som zvyknutá nosiť na deň takéto výrazné líčenie, ale veľmi sa mi to páčilo. Mala som asi o 50 % väčšie okále ako normálne :D a ten rúž bol v skutočnosti taký neonovo oranžový, na mňa dosť výrazný. Možno časom by som si na takú farbu zvykla.
Detail:


Z interbeauty som si odniesla pár vecičiek, na ktoré bude samozrejme aj recenzia ;-)
Pokiaľ ste boli na veľtrhu dajte mi vedieť, čo sa Vám páčilo/nepáčilo! :-)

Pekný poslednopracovnotýždňový dník,

Džejn

4 komentáre:

  1. očká sú krásne vytienňované a tie dlhočizné mihalnice!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo veď keď som pozerala do hora sa mi opierali pomaly o obočie :D pekne sa mi s tým pohrala :-)

      Odstrániť
  2. Jeej krásne ťa nalíčili! My sme boli dnes, líčiť sme sa nedali ale v Gosh stánku som samozrejme nakúpila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super... dúfam, že sa potom pochváliš :-P

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)