2. októbra 2012

Gosh Day

Dnešný deň začal úplne príšerne. Cítila som sa ako Brigitte Jones. Od rána som totálne nestíhala, topánky ma odrali, roztrhla sa mi pančucha... ešte, že existujú kamarátky, ktoré nosia náhodou pri sebe náplaste na otlaky. Deň vážne nemohol začať horšie.

No prišli aj veľmi svetlé chvíľky. Jednou z nich bol aj spomínaný Gosh Day, na ktorom nám boli predstavené produkty jesene. Medzi dverami ma prívetivo privítali a šupli mi do ruky welcome drink. Vážne sa mi to páčilo, prezentácia nebola nijako zbytočne zdĺhavá, produkty boli prezentované na modelkách. Len možno slová - tento, aj tento, aj tento, výrobok je vynikajúci, boli použité pričasto. 
Super som si pokecala a zasmiala s babami z blogerského sveta. Celé sa to nieslo v takom komornejšom duchu a veru boli pohostinní. Nejaké foto najskôr nájdete u Suzi, ja keď tak pridám oficiál - keď vôbec sa k nim dostanem.

S babami sme odchádzali posledné :-) a na rozlúčku sme dostali balíčky, ktoré s radosťou budem nasledujúce dni testovať a nakoniec postupne napíšem o nich recenzie. 

Nasledujúce dni sa bude konať Interbeauty v Inchebe, plánujete sa ísť pozrieť?

Pekný večer prajem,
Džejn                                    

4 komentáre:

  1. :-) fotky ti aj pošlem mailom, aby si mala aspoň niečo. Zatiaľ som šupla len jednu na FB. Inak som rada, že sme sa stretli ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooh super budem rada :-) aj ja som veľmi rada a dúfam, že ešte dáme stretko ;-)

      Odstrániť
  2. No veru pohostinní boli :) Aj ja som rada, že sme sa videli, dúfam, že nie naposledy! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)