13. októbra 2012

GOSH Damage Control

AHOJTE!!
Mala som tú česť otestovať výrobky značky GOSH z rady Damage Control a Argánový olej ( naň bude recenzia zvlášť), za čo Spoločnosti GOSH veľmi pekne ďakujem :-) Úprimne, som trocha vlasový maniak, tak má táto možnosť neskutočne potešila.
Článok bude docela dlhý a podrobný, tak odporúčam kafíčko alebo čajík :-)

DAMAGE CONTROL

Táto rada je určená pre revitalizáciu, hydratáciu a výživu suchých, poškodených a chemicky upravovaných vlasov. Obidva prípravky sú po 250 ml v plastových tubách, pričom hrdlo a otváranie smeruje dolu. Dizajn obalu je klasicky Gosh-ovský, pričom prevláda čierna farba.
Na úvod by som rada uviedla slová výrobcu.

DAMAGE CONTROL Shampoo: Jemne čistí, vyživuje a revitalizuje suché, poškodené a chemicky upravované vlasy. Poskytuje vysušeným vlasom intenzívne zvláčnenie, potrebnú výživu a posilnenie, takže sú na pohľad aj na pocit zdravšie, majú krajší lesk a ľahšie sa upravujú. Obsahuje ceramidy, pšeničný proteín a provitamín B5. 




DAMAGE CONTROL Conditioner: Luxusný kondicionér pre výživu a obnovu energie suchých, poškodených a chemicky upravovaných vlasov. Vlasy ošetruje, revitalizuje, poskytuje im zvláčnenie, potrebné látky a posilnenie pre zdravý vzhľad a pocit, krajší lesk a poddajnosť. Obsahuje ceramidy, olej z maslovníka, pšeničný proteín a provitamín B5.

MOJE PRVÉ POSTREHY

Obidva podukty voňajú okúzlujúco. Je to originálna a silná vôňa. Než som balíček spolu so sestrou otvorila, voňal mi v izbe aj cez obal. Takže za vôňu má jednotku :-) Šampón aj kondicionér majú mliečne bielu farbu, bez perleti.
Veľkým prekvapením bola konzistencia šampónu - krémová a veľmi hustá. Nikdy som hustejší šampón ešte nemala. Niekto to môže mať za negatívum, ale ja hustotu hodnotím pozitívne z jednoduchého dôvodu - šampón stačí nariediť vodou, potom ho netreba veľké množstvo -> dlhšie vydrží. Penivosť je o niečo menšia ako klasické drogérkové šampóny, ale postačujúca.
Kondicionér je naopak redší, treba si dávať pozor na dávkovanie, keďže je hrdlo smerom dolu, môže sa stať, že Vám vytečie toho troška viac :-)



Troška som sa rýpala aj v zložení:
  1. Neviem či som slepá, ale nevidela som žiadne silikóny. To je prvá rada na zničené vlasy ( nepočítam prírodnú kozmetiku), ktorá nemá v sebe silikóny.
  2. Na poprednom mieste v zložení u kondicionéru je bambucké maslo, pantenol, pšeničný proteín, ceramidy a lipidy.
  3. Šampón zase obsahuje sójový aj pšeničný proteín, extrakt z koreňa špargle, močovinu ( neľakajte sa, močovina je bežnou súčasťou prípravku na ličenie kožných ochorení).
  4. Zloženie sedí s tým, čo píše výrobca .. veľké zistenie však :D

VÝSLEDKY

Po niekoľkých použitiach vlasy boli lesklé, hladké, mäkké, veľmi dobre sa rozčesávali a nádherne voňali ešte dva-tri dni po umytí. Ešte dávnejšie som spomínala, že veľa šampónov mi spôsobuje svrbenie hlavy. Ale u tohto som to ( zatiaľ) nepocítila.
Vlasy mi prekvapivo vydržali čisté 4 dni. Keďže sa snažím mať veľké odstupy medzi umývaním, tak ma táto rada veľmi prekvapila. Na to, že je vyslovene určená na poškodené vlasy, tak vlasy vôbec nezaťažuje - najskôr to bude absenciou silikónov.

Výrobky hodnotím veľmi kladne, jediná vec, čo mi prekáža je obal. Šampón mal tendenciu vytiecť.

PS: Písala som o vlasových kúrach, jednu som včera zažila, keď nejaký dobrák na koncerte Plus Minus zozadu na mňa hodil celé pivo :D...blázni... dnes ideme s mojim bláznom na Cranberries, na ktorých sa tešíme od júna :-) juch

Pekný deň Vám prajem!
Džejn

5 komentárov:

  1. Ja ich už tiež používam a fakt sú super! Hlavne tá vôňa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téda tak tuhle kosmetiku vůbec neznám, děkuji za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som nedavno skusila vzorku na objem a celkom prijemne prekvapil:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)