8. októbra 2012

*Gosh Catchy Eyes* Miaow :-)

AHOJTE!







Dnes mám pre Vás čerstvú novinku za mesiac október od firmy, s ktorou s radosťou oddnes spolupracujem :-)
Ďakujem im za poskytnuté produkty na otestovanie a dúfam, že sa budú páčiť mojim čitateľkám tak, ako mne ;-)





ČO NA TO GOSH?

Ak túžite po vytočení a efektnom vytvarovaní rias, táto maskara vás poteší. Jemne riasy oddeľujeintenzívne ich zvýrazňuje a nádherne tvaruje už pri prvom ťahu kefky, takže si skvele vystačíte s jednou vrstvou. Je to maskara pre hladkú aplikáciu, ktorá riasy nezlepí. S maskarou Catchy Eyes budú vaše oči žiariť krásou každý deň.


A JA?

Celý dizajn maskary vo mne evokuje mačací look. Má jednoduchý, milý a šik obal. Myslím, že trošku retro - hlavne tá kombinácia ružová a čierna. 
Má šikovne tvarovaný kartáčik, ktorý je zo silikónu. Kartáčik má jednu stranu zaoblenú a veľmi dobre sa s ním pracuje aj vo vnútornom kútiku. Výhodou silikónu je, že je šetrný k riasam a pekne "nafarbí" aj tie spodné. 
Veľa dievčat má stále predsudky voči silikónovým kartáčikom, ale môžem povedať, že ich netreba mať. Dokonca i ja som donedávna vyhľadávala len kefky so štetinami.






 Myslím, že to k popisu bohate stačilo. Všetky určite zaujíma výsledný efekt či Gosh sľúbil, čo povedal :-)


Bez riasenky



Jedna vrstva

Dve vrstvy

Riasenka vôbec nezlepuje riasy, pekne ich predĺži a prečeše. Vydrží úplne celý deň bez toho, aby zbytočne opadávala pod oči. Takže nakoniec Gosh splnil, čo sľúbil! :-)
A keďže je to maskara priam stvorená k vytvoreniu mačacieho pohľadu, prikladám aj ja ten svoj :-)



Máte svoju obľúbenú riasenku? Čo hovoríte na túto?
P.S.: Mám veľkú radosť z nových čitateliek a dufam, že sa Vám u mňa páči :-)

Pekný večer!
Džejn

10 komentárov:

  1. Ja som ju ešte neodskúšala, ale na tebe vyzerá fantasticky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu nová čitateľka! :D A som veľmi rada, že som začala s blogovaním, lebo som natrafila aj na tvôj skvelý blog :) Tá maskara vyzerá super, určite skúsim až sa mi minie aspoň polovica tých čo mám :D A máš neskutočné mihalnice, wow :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo ďakujem :-)) tak snáď sa budeš u mňa baviť :-)

      Odstrániť
  3. fiiha tak to ti riasy predlzila o hooodne!!musim si ju kupit, vyzera to fantasticky:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som z nej príjemne prekvapená :-) lebo väčšina riaseniek zlepuje riasy ;-)

      Odstrániť
  4. presne taketo kefky zboznujem :) prave som si kupila podobnu od miss sporty, ale ked mi vyschne, urcite zainvestujem do tejto :)

    Tina
    http://www.makeupaddict.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uau, môj wishlist sa práve rozšíril o jednu položku.
    Zaujímalo by ma, koľko tak bežne stojí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo Fann e-shope tušim majú už aj cenu vyvesenú ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)