17. októbra 2012

Gel na holenie za kačku

Nie, že by som nutne potrebovala gél alebo penu na holenie - na to dobre poslúží aj sprcháč. No nedalo mi a zo zvedavosti som si kúpila gél na holenie. To je ten môj skeptizmus. Tak poďme zlomiť moje zlé dojmy.

Balea Gél na holenie

Pri výbere ma zaujal najmä obsahom aloe vera, ktorý upokojí podráždenú pokožku po holení. Má dievčenský ružový obal, typický pre Baleu. 




Gel má jemne fialovú farbu, po rozotretí ružovú. Nečakajte bohatú penu ako u drahších gélov alebo ako u peny, ale je to úplne postačujúce.
Vôňa je sladká, mliečna, ale pokiaľ by som si ten gél mala vybrať podľa vône, tak berem inú. Nie je mi najsympatickejšia, no to neznamená, že Vám nebude voňať ;-)



Aplikátor je klasika ako u peny alebo gélu býva. Len sa možno ťažšie koriguje množstvo, tlak stále vytláča produkt z fľaše.

Resumé:

+ Pokožku hydratuje a ukľudní
+ Žiletka po pene krásne kĺže
+ Priaznivá cena
+ Dostupnosť

- Po vytlačení produktu tlak ešte nejakú dobu samovolne vytláča gel
- Vôňa - ale to je čisto môj názor

Bola to dobrá kúpa, ale nabudúce siahnem po inej vôni. U značky ostanem, gél sa mi páči. A už nikdy si nebudem holiť nohy sprcháčom, pokiaľ to bude možné. Táto pena šetrí čas.

PS: Celkom ma chytla dlhovlasá kríza. Asi si nechám skrátiť vlasy po pás, lebo toto sa už nedá nosiť bez toho, aby som neprišla o nervy :D

Pekný usmiaty deň

Džejn


7 komentárov:

  1. Diky za tip, článok ako vždy úžasný :) milujem tvoj blog a ako bonus ešte aj často prispievaš, len tak ďalej, držím Ti palce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tento istý, ale zelený s vôňou kiwi :) Som spokojná, ale tiež ma hnevá, že ešte chvíľu po stlačení vyteká... A vlasy neskracuj, to by bol hriech!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten gel je super segra :) ja mam kiwi - pekne voni. Vlasy nech take ake su, mas ich krasne, ked pridem k Vam, tak ti vsetky noznice zoberiem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej ďakujem holky :-) potešili ste ma... ja viem, ale to by nebol velký zásah .. do pasu to je len nejakých 10 cm, to mi dorastie rýchlo... mňa len strašne štve, že ich nemôžem nosiť rozpustené, lebo sa strašne už sukujú :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento gel použivam už dlhšie a vyhovuje mi. To s tým samovolným vytláčanim gelu mi tiež vadi, no vonu by som zaradila medzi plus.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento mám teraz, ale akosi mi suší nohy. predtým som mala broskyňový, ten bol pre mňa lepší, asi sa vrátim k nemu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)