23. októbra 2012

Elf 24K paleta

AHOJTE!!

O tejto paletke som najčastejšie hovorila resp. som ju spomínala v líčiacich postoch. Mám ju teda požičanú od sestry, ktorá si ju kúpila už dávnejšie. Paletka je z limitovanej edície 24K, z tejto edície sa dá kúpiť už len tá menšia verzia. Napriek tomu kvalita, pigmentácia a trvácnosť je u týchto paliet od Elf takmer rovnaká. Jediné v čom sa líšia sú odtiene.




Nie som vášnivý fanda mono tieňov. Preferujem paletky ako x malých krabičiek rôznych tieňov. Príde mi to oveľa praktickejšie. Samozrejme má to svoje nevýhody.

Táto paletka od Elf v sebe ukrýva 100 rôznych tieňov, ktoré by sa dali nejako kategorizovať:
  • matné
  • perleťové/trblietavé
  • mramorované
Čo sa týka farebnej škály nájdete tu veeľa naturálnych odtieňov hnedej, ďalej kopec modrých, zelených, ružových a žlto-oranžových. Väčšina odtieňov je podľa mňa taká klasika. Ničím ma farby nenadchli. Dokonca niektoré farby chýbajú úplne - matná žltá a výrazná červená. Na druhej strane je zase priveľa modrých odtieňov.




Vlastnosti tieňov sa dosť líšia:
  • trblietavé/trblietavé - sú dosť mäkké, prášia, sú dobre pigmentované
  • matné - presne naopak, ale tiež trochu prášia

Perleťové - niekoľko vrstiev


Matné - 1 vrstva


Najhoršie na tom je biela a čierna a vôňou mi pripomínajú Ruby Rose.

Pred každým líčením odporúčam aplikovať bázu pod očné tiene. Všeobecne som s výdržou u týchto nemala problém aj bez bázy ( viečka sa mi toľko nemastia). Len veľmi prášia a tým pádom sa rýchlo míňajú.

Možno som tento produkt úplne sundala :D, ale nie je to tak. Veď ho používam v každom líčení a ako sama 
zisťujem, som náročná na kvalitu. No som rada, že nie je moja, ja by som asi siahla po inej paletke :-)
Možno je lepšie si priplatiť viac za niečo, čo vydrží 2x tak dlhšie - ako som počula napr o Naked od UD.
V konečnom dôsledku pre nenáročné dievčatá je táto paletka dobrá :-) Paletky od Elf zoženiete na ich stránke www.elfkozmetika.sk 

Ehm asi zavediem bodovací systém 1-5, kde 1 je najmenej a 5 najviac, myslí, že je to prehľadnejšie :-)

Za seba paletke dávam 3 z 5 bodov - 2 body strhávam za prášenie a slabú pigmentáciu niektorých odtieňov.

Pekný zbytok dňa!
Džejn



5 komentárov:

  1. Paletka je zajímavá, taky bych si chtěla nějakou pořídit. Ale asi pořídím nějakou jinou než od Elfa.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som chcela od ježiška paletku od Zoevy :-)

      Odstrániť
  2. Až mi oči přechází ze všech těch barev..je to nádhera! Paletka od Zoevy - to zní víc než skvěle. Ježíšku, kde jsi? ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte 2 mesiace si počkáme :D ale snažila som sa poslúchať :-P

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)