3. októbra 2012

Dermacol Moon Touch

Ahojte!

Všeobecne nie som priaznivca penových, tekutých a podobných tieňov. Jednak kvôli výdrži na očiach a výdrži samotného produktu. Ale cítila som potrebu si zadovážiť niečo výrazné a trblietavé, tak som stavila na penové tiene Moon Touch od Dermacol.



Spočiatku som bola veľmi skeptická, lebo väčšina penových mi vyschla alebo na očiach nevydržala a zliala sa do linky.
Kúpila som si odtieň 7 Moon Touch, čo je čisto strieborná farba - lepšie povedané čisto strieborný shimmer. 
Tieň je v priesvitnom plastovom tégliku so šrubovacím vrchnáčikom. Je chránený ešte aj plastovým viečkom. Má príjemnú penovo- krémovú štruktúru, ktorá je takmer bez vône.




Najlepšie na ňom je, že zrútil všetky pochybnosti, ktoré som na začiatku mala. Výdrž a pigmentácia je úplne skvelá. Na očiach vydržal vážne celý deň, celú noc a bez bázy! Nezaznamenala som žiadne zlievanie sa do liniek ani opadávanie, ani nič. A na aplikáciu ho stačí úplne máličko, takže si trúfam povedať, že vydrží dlho. 
Zatiaľ však neviem povedať nič o životnosti, ale mám ho už zopár mesiacov, keď nie pol roka, a kvalitatívne je ten tieň stále rovnaký.




Aj názov sedí - Moon Touch. Názvom som sa nechala inšpirovať a ešte v septembri som robila jednoduché líčenie. Aby som sa zbytočne neopakovala, tak líčenie nájdete TU :-)
Tieto Dermacol penové tiene nájdete vo všetkých DM-kách, ale určite aj v iných obchodíkoch. Cenovo sa pohybujú okolo 5€.
Sú vhodné najmä na večerné líčenie - plesy, oslavy, maškaráky a hocičo iné. Ale aj na zvýraznenie a prejasnenie očí počas bežného dňa :-) Odporúčam!

Pekný podvečer prajem!
Džejn



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)