12. septembra 2012

Zamilovala som sa...

... do pletených svetríkov!

Ahojte!

Dnes sa s Vami chcem podeliť o  nejaké kúsky, ktoré mi zdobia šatník a cítim sa s nimi príjemne. Ako som včera písala, mám rada jednoduché jednofarebné oblečenie, prípadne jemné vzory.
Skôr ako som založila blog, ma zaujímali len kozmetické serepetičky, ale teraz by som rada sem-tam prispievala aj oblečkami.

Ako sa blíži pomaličky jeseň, mám potrebu nakupovať svetríky. Veď stačí sa pozreť von z okna. Napríklad dnes už to vyzerá tak všelijako - tu na Záhorí :-)

Preto pripájam pár fotografií svetríkov. Svetríky sú stále v kurze, aj budú a podľa mňa sú veľmi milé. Mne sa teraz zapáčili dierkaté. Hovorím im pletené, kvôli tým dierkam a rozmanitým vzorom.


Dokonca ten žltý už má niečo za sebou a plietla ho kedysi moja mamča :-) no a vidíte zase sú v "móde". Ten hnedý a biely som kúpila nedávno v GATE-e ( ten biely včera :D).

Neviem ako sú na tom slovenské obchodíky, ale ja som ich kúpila v Hodoníne. Pohybujú sa okolo 400 stoviek českých.


Páčia sa Vám takéto svetríky? Máte doma nejaké?

Nič idem sa ja chystať lebo ma očakáva horké zubárske kreslo :-/ Tak na mňa myslite :-)

Zatiaľ Vám prajem pekný deň!
                                                                           Džejn

4 komentáre:

  1. Mne sa také svetríky tiež zapáčili, však ten hnedý som si chcela tiež kúpiť, ale v bielom.. no už mali iba priveľké čísla :( krásny je a mne sa také svetríky tiež zapáčili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím povedať zase maminke nech po večeroch štrikuje :-P :D inak sranda ako sa veci vracajú späť do "módy", niekedy je dobré si niektoré veci ponechať :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)