5. septembra 2012

Trnkobranie

Teraz je obdobie, kedy papáme slivkové gule, slivkové liate koláče, neviem aké ďalšie slivkové koláče a buchty, varíme lekvár a pri tom všetko to zapíjame domácou slivovicou... :D ale nie... 
Ale určite sa zhodneme na tom, že slivovica má svoje miesto ako na Slovensku, tak v období dozrievania sliviek, kedy niektorí tradične chodievajú slivky páliť.

Tak som sa nechala inšpirovať týmto obdobím a nastávajúcej jesene, preto by som sa s Vami rada podelila o pár typov doslova... ako inak, slivkových :-)





Prvý je sprcháč od Dove a druhý je telový sprej od Avonu.
Obidva produkty nádherne voňajú, neviem či je to zrovna original slivka zo stromu :-) ale majú čistú sladkú vôňu, ktorú som si obľúbila.
Sprcháč je krémovej konzistencie, má nečakane farbu do fialova, pokožku nevysušuje a vôňa drží... a nepustí :-)

Telový sprej sa úžasne dopĺňa s vanilkou, a to ja vanilkové vône vôbec nemám rada. Na zimu telový sprej používam spolu s Light Blue od D&G a tvoria zaujímavú dvojku.

Obidva produkty zoženiete veľmi ľahko, určite nemusím písať ako a kde. Cena je tiež veľmi priaznivá, myslím, že sa oplatí vyskúšať. Ja som si ich zamilovala :-)


Pekný deň,
                     Džejn 

1 komentár:

  1. Ahoj :)
    Na mojom blogu nájdeš článok o Versatile Blogger Award Chcem aby si vedela, že som ťa na toto ocenenie nominovala :)
    Budem rad ak ma navštíviš.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)