26. septembra 2012

Sprchový olej + sezónna záľuba

AHOJTE!

Dnes som si pre Vás prichystala tip, ktorý nenechá vašu pokožku chladnou. Napísala som to tak preto, lebo sa blíži pomaly, ale iste zima a pokožka si pýta väčšiu hydratáciu. Predsa máme aj väčšiu potrebu seba samé rozmaznávať. Ja osobne zimu nemám rada, lebo som náchylná na prechladnutia a jednoducho mi býva stále zima. Ale teším sa na tie dlhé večery so sviečkami, vonnými olejmi, čajmi, dekou a filmami.
Viem, znie to príliš idilicky. Nakoniec to bude - s čajom zmrznutá budem sedieť nad knihami, ktorým nerozumiem. 

Názov príspevku isto napovedá, že budem tento raz hovoriť o sprchovom oleji. Tento je od Balei a som veľmi rada, že mi ho kamarátka odporučila a ja jej odporúčanie posúvam ďalej.
Konzistenciou aj farbou pripomína skorej trochu prepražený olej :-) a na vôňu som si ešte nezvykla. Je silná a veľmi zvláštna - nie každému sadne.
Obal má klasický sprcháčsky, ale je... hrozný. Vrchnák nedrží a netesní. Možno som chytla do rúk špatný kus, ale radím necestovať, pokiaľ si ho neprelejete do lepšej fľaštičky ( v taške to schytalo jedno moje tričko, ale psst :-)



Sprchový olej obsahuje 70% rastlinných olejov ( tozn. bez parafínu), z toho sójový a ricínový. Samozrejme sójového je určite viac, lebo je lacnejší. Ďalej už známy vitamín E pre regeneráciu a omladenie. 

Čo sa týka použitia, hydratácie je tento olej skvelý. Nanáša sa na vlhkú pokožku, po rozotretí olej samozrejme nepení ako sprcháč, ale zmení trošinka svoju štruktúru - urobí jemný biely povlak ( = stále obsahuje detergenty). Zmýva sa tak dobre ako sa nanáša. Nemusíte sa báť, že by ste ostali úplne mastné. Ale pozor, aby ste sa v sprche alebo vani naň nepošmykli. S trochou pozornosti je to skvelý pomocník. 
I keď je určený pre suchú pokožku, určite je vhodný aj pre normálnu. Ja som dokonca necítila potrebu sa natrieť telovým mliekom. 
Okrem obalu je ešte nevýhodou, že sa rýchlo míňa, keďže je pomerne tekutý.


Určite doň pôjdem znovu hlavne cez zimu, taktiež by som chcela vyskúšať takéto sprchovacie oleje, ale prírodnejšieho charakteru - možno jemnejší detergent a vynechať tie zbytočnosti, čo sú v zložení :D

Ah aby som nezabudla, na fotkách sú ešte moje výtvory. Neviem prečo, ale vždy na jeseň začnem pliesť náramky. Aj keď je pravda že ten prvý som začala ešte v lete. 
Rozmýšľala som aj o náramkovej rozdávačke niekedy, mňa teda najviac potešia ručne robené darčeky :-)
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím skontaktujte :-)

S pozdravom prajem pekný podvečer,

Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)