14. septembra 2012

Spektrum Challenge

Včera som sa rozhodla si dať malú challenge a urobím líčenia podľa farebného spektra alebo ako chcete - farieb dúhy.



Najprv sa vrátime do školských lavíc a zopakujeme si, ktoré elektomagnetické žiarenie je ktoré a na čo slúži... just kidding :D
Možno by bolo fajn spojiť zaujímavé s užitočným, nemyslíte? :-P

Obrázok tak trochu bude hovoriť za mňa. Samozrejme nepôjdem úplne presne po rade a nebudem robiť úplne každý odtieň, to by som mohla mať vlastne blog len o spektre :D
Vždy si vyberiem farbu, ktorá patrí do tých základnejších, prípadne sa mi bude nejak extra páčiť :-) veď nechajte sa prekvapiť.



Začneme pekne zľava a to fialovým :-)

Snáď sa Vám bude môj Spektrum Challenge páčiť :-)
Pekný piatočný dník,
                                Džejn

2 komentáre:

  1. aaaa meme je skveléé :) som zvedavá a teším sa na spektrum líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah ďakujem ja dúfam, že to bude fajn nápad a bude sa páčiť :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)