15. septembra 2012

SCH No. 1

Fialovo-čierne líčenie


Fialová je farba s najvyššími frekvenciami, aké dokáže ľudeké oko vnímať. Túto farbu si volia ľudia s diplomatickým duchom, ľudia zdržanliví, uzavretí, no naopak aj ľudia, ktorí majú vyvinutý zmysel estetického vnímania, umelci, originálni a nezávislí jedinci.
Kresťania ju používajú ako náhradu za čiernu farbu a má symbolizovať mier, pokánie, pokoru a tajomstvo.
Ja som naopak tieto dve farby skonbinovala.



Na toto skorej večerné líčenie som použila:
  • Alverde - biela ceruzka ako primer
  • Elf 24K Palette - dva odtieňe fialovej so shimmerom
  • Catrice mono tieň Absolute Eye Colour - 140 The Captain Of The Black Pearl
  • Essence Gel Eyeliner - 01 Midnight In Paris
  • Max Factor 2000 Calorie





Tak dúfam, že sa páči :-) nabudúce budem pokračovať tiež niečím zaujímavým s dúhového spektra.

Pekný večer želám,
                                       Džejn

4 komentáre:

  1. Super! Páči sa mi, ako sa to trblieta :) A úžasná linka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to celé úžasně! Já chci takyyy! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem dievčatá! veľmi ste ma potešili :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)