11. septembra 2012

Primer - neprimer

Predškolné šialenstvo

Ahojte!

Včera som mala hektický deň - vstávala o pol šiestej a vracala sa o pol deviatej. Bola som v našom hlavnom meste si vybavovať veci do školy + riešiť niečo ohľadom bytu. Všetko dobre dopadlo, spokojne som si včera líhala do postele. Naviac od pondelka bude zo mňa na surovku študentka geochémie.
Do teraz, tie dva roky, to bola čisto environmentalistika. Po tohtoročnej bakalárke tým pádom pokračujem na katedre geochémie. Tak mi držte palce! :-)
Dúfam, že budem stíhať prispievať na blog pravidelne aj počas školy, ktorá bude pre mňa tento rok náročná :-)

No poďme konečne k veci, včera než som išla na byt, som zabíjala drahocenný čas v Auparku. Stavila som si ako inak než v DM a odniesla som si odtiaľ jednu šikovnú vecičku, ako napovedá už názov článku. Niektoré z Vás ju na blogu už určite videli, minimálne o nej počuli :-)
Je to biela ceruzka od Alverde z kolekcie farbičiek na tvár a našla som ju vo výpredajovom stojane - YES! :-)







Na výber bolo 6 farieb - biela, čierna, červená, zelená, modrá a žltá. Vybrala som si bielu, lebo biela je najlepší základ pre akúkoľvek farbu a ostatné farbičky, ktoré ponúkali neboli pre mňa zaujímavé a využiteľné.

Okrem toho, že je to ceruzka na tvár a telo, ktorú môžete použiť pri body painting alebo ako biele tiene či kontúrovaciu ceruzku, je to aj vynikajúci primer pod očné tiene.

S ceruzkou tiene vyzerajú omnoho sýtejšie aj dlhšie vydržia, sú odolnejšie voči mechanickému otieraniu a dobre sa nej pracuje. Asi už iné nebudem používať :-) 



Tie škrabance nad tou žltou :D sú od Edaurda - korela.

Myslím, že to bola úplne stručná a výstižná recenzia, lebo jednoducho nie je čo dodať :-)

P.S.: Pupa majú akciu na laky Lasting Color za 2 € do 16.9. - vrátane.



Pekný dník!
                     Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)