6. septembra 2012

Moje prvé ocenenie

The Versatile Blogger Award

Včera ma na blogu čakalo veľmi milé prekvapenie, keď som zistila, že som bola ocenená :-). Ako je už zvykom, toto ocenenie má pravidlá, ktoré splním v nasledujúcich riadkoch.





5 pravidiel VBA


  1. Poďakovať sa blogerke, ktorá vás nominovala. Pretože poďakovať sa je zdvorilé.
  2. Pridať VBA odkaz na svoj blog, pretože je to česť (a tiež ostatné blogerky budú vedieť, že už ste toto ocenenie získali)
  3. Nominovať ďalších 15 blogov, ktoré ste nedávno objavili alebo pravidelne navštevujete a oznámiť im to ... ja si toto pravidlo jemne upravím: nominujem blogy, ktoré si to zaslúžia, majú menej followerov alebo ich blog je v plienkach ( ako aj môj), týmto ale nechcem krivdiť ostatným skvelým blogom, len si myslím, že niektoré blogy boli nominované xkrát a možno by ich to už aj obťažovalo...
  4. Prezradiť o sebe 7 vecí, ktoré o tebe ešte nevedia.
Takže za nomináciu úprimne vďačím Purpurovej lastovičke alias Zuske :-)



Na cenu Versatile Blogger Award by som rada nominovala nasledujúce blogy:





  1. Počúvam okrem iného aj tvrdšiu hudbu :-)
  2.  Mám miniatúrnu nohu a večný nevyriešiteľný problém s nakupovaním obuvy.
  3. Najviac míňam šampóny a kondicionéry, asi viete prečo :-)
  4. Môj domáci miláčik je vták :-)
  5. Rada spím a varím.
  6. Bývam v paneláku, v ktorom by som najradšej  nebývala.
  7. Od svojich 16-tich rokov sa nedávam radikálne strihať - nepočítam podstrihnutia.


Dúfam, že jemná zmena pravidiel nevadí... a teraz, klasicky, idem pripravovať pre Vás príspevky :-)

Želám príjemný deň a čítanie,
                                                          Džejn

4 komentáre:

  1. Dakujem velmi pekne za nominaciu!!! :))) Velmi si to vazim, je to mile od teba:)))
    Bohuzial nebudem pokracovat v tomto tagu, robila som ho niekedy pred rokom, a uz som to aj z blogu vymazala, nech to citatelov nerusi alebo co...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky! Moc děkuji za nominaci, je to od tebe milé! :) Ale tuto řetězovku jsem už kdysi dělala: http://skodulka.blogspot.cz/2012/04/versatile-blogger-awards.html, takže ji nebudu dělat znovu, jestli nevadí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V pohode, ja som to tak trochu aj čakala :-) a preto som nenominovala 15 blogov :-) aj tak si myslím, že Vaše blogy sú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,
    děkuji moc za nominaci, udělala mi vážně velikou radost! :) Ale jelikož nemám ráda ani obyčejné řetězové dopisy, tak v tomhle taky pokračovat nebudu. Doufám, že ti to nevadí a chápeš to. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)