24. septembra 2012

Maybelline Dream Fresh BB

Že by som i ja prepadla BB mánii? Asi by som to nazvala inak. Bola som skôr zvedavá na tento produkt, keďže na ten BB krém od Garnier sa celkom nakydalo :-)
Ako prvé by som mala spomenúť, že je to môj prvý BB krém a možno aj posledný, pretože tie pravé ázijské BB krémy sú u nás dosť predražené a nie som zatiaľ ochotná do nich investovať. Ale kto vie, čo bude zajtra že.. :-)

Možno to bude veľa textu, ale baví ma veci rozpytvávať do krajností :-)

Takže by som začala postupne...

Na výber boli 4 (Fair, Light, Medium a Univerzal Glow) odtiene a na pohľad boli všetky tmavé. Dokonca aj odtieň Univerzal Glow, ktorý mal byť univerzálny bol nechutne tmavožltý, ale po rozotretí a zapracovaní vyzeral prirodzenejšie.


Obal

Klasicky.. plastová tuba s objemom 30 ml, čo je štandard aj pre make-upy. Dizajn je veľmi jednoduchý, nápaditý a mne sa páči :-)

Samotný produkt

Je dosť tekutý, preto ho odporúčam skladovať vo vodorovnej polohe. Farba je napohľad tmavá, no na tvári pekne splynie. Dobre sa rozotiera (na pokožke neošetrenej krémom), ale pomalšie ju pokožka vstrebáva. Pre silnejšie krytie treba krém vrstviť po minútovej pauzičke, inak by Vám mohol skôr ublížiť ako pomôcť - urobil by masku alebo nerovnomerne by sa naniesol. 
Vôňa krému je absolútne nevábna až chemická. Niečo ako namiešavané krémy z lekárne... aj tie niekedy bezsrandy voňajú lepšie :-)

Po rozotretí


Čo na to výrobca?

8 výhod v 1 balení pre dokonale vyzerajúcu pleť:

Zjemňuje nedokonalosti
Povzbudzuje
Rozjasňuje
Prispôsobuje sa odtieňu pleti
Viditeľne vyhladzuje
Hydratuje po celý deň
SPF 30 UV ochrana
Bez obsahu olejov, nemastí
Na dosiahnutie najlepších výsledkov:
Make-up rovnomerne nanášajte bruškami prstov na vyčistenú, denným krémom ošetrenú pleť smerom od stredu tváre do strán.                   (zdroj)
 

Čo na to ja? 

Keď čítam 100 výhod v 1 úprimne ma to unavuje, lebo sa snažia silou mocou nacpať prívlastky, ktoré sú úplne mimo... napr: povzbudzuje... ale stále neviem čo, energy drink to nie je :-)

Teraz poporiadku...
  1. V prvom prípade napísali pravdu. Nedokonalosti nekryje, len zjemňuje. Krém je veľmi slabo krycí, takže ho využijú dievčatá s normálnou neproblematickou pleťou. Jedine pleť zjednotí. Hneď prvým bodom v podstate vyradili väčšinu zákazníčok.
  2. ?? Neviem ako pleť povzbudzuje.
  3. Krém pleť nerozjasňuje, neobsahuje žiadne mikro čiastočky, ktoré by tomu nasvedčovali.
  4. S týmto bodom tiež súhlasím. Odtieň Light je docela tmavý a pekne sa prispôsobí aj bledším typom. Ale pre bleduľky je ešte bledší odtieň.
  5. Toto je tak fifty-fifty pleť vyhladzuje pekne na dotyk. Viditeľne určite nie, na to by bol treba jemný šmirgeľ :-)
  6. Aj s týmto bodom súhlasím, aj bez krému hydratoval celý deň. 
  7. Toto sa zrejme nedá nejako viditeľno-hmatateľne preukázať, ale SPF 30 je už slušná ochrana proti slniečku.
  8. Tento bod je tak napísaný ako... všetko, čo obsahuje olej, mastí pokožku. Takže ani to, že vo výrobku nie sú oleje, nezaručuje, že výrobok nemastí. Samozrejme záleží od typu oleju - či je prírodný alebo minerálny. Medzi nimi sú obrovské rozdiely.

Tvrdenie pod 8 bodmi je tiež podľa mňa neisté. Po vstrebaní denného krému na tvári sa BB krém ťažko rozotieral, krém robil šmuhy a ešte horšie sa vstrebával. Akoby pleť už nedokázala prijať viac hydratácie. Zlepší sa to ak sa krém vrstvuje po malinkých množstvách. No pokiaľ viem BB krém by mal čas krátiť a nie ho žrať :-)
Preto si trúfam tvrdiť, že zrejme na mastnú pleť to nie je to pravé. Alebo sa mýlim? Pokiaľ máte s ním iné skúsenosti, prosím, dajte mi vedieť.

Pre tých, čo radi čítajú zloženia: Zarmútili ma minimálne koncentrácie prírodných extraktov - sú na posledných priečkach.

Po testovaní som došla k záveru, že si tento BB určite už nikdy nekúpim. Možno aj nakoniec niekedy zainvestuje do reál BB krému. 
BB krém som kúpila v zľave, no v plnej cene stál 8€, čo je celkom dosť na nie príliš vydarený produkt a mám taký pocit, že BB od Garnier je lacnejší.

Prajem príjemný večer,
Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)