3. septembra 2012

Líčenie

Blue & Dual Eyeliner

Sestra bola veľmi milá a požičala mi svoju paletku tieňov od Elfu, aby som sa mohla pohrať :-)

Dnešné hranie dopadlo asi takto....
Dúfam, že sa Vám bude páčiť :-)







A na záver ešte jedna fotka... ehm v predošlých príspevkoch som písala, že mám dlhé vlasy, tak aby to neostalo bez dôkazu, tak prikladám obrázok čerstvo umytých vlasov. 
Keď mi tú fotku po odfotení ukázala mamina, vážne som sa neudržala a začala smiať, verte mi, že inak sa vidím každé ráno v zrkadle pri rozčesávaní :-) a takto aspoň aj vidím, či už je čas vlasy podstrihnúť. Je vidieť, že určite áno.

Ospravedlňte, prosím, odrastenú a slnkom vytiahnutú farbu, ale cez leto sa to jednoducho neoplatí farbiť- teda mne vôbec :-) 



Pekný dník prajem,
                                             Džejn

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem :-) ale občas ma chytajú záchvaty zo stereotypu a mám chuť do dať dole :-)

      Odstrániť
  2. páni, to sú vlasy! aj ja som mala také a potom v 18 som sa dala na boba :D teraz už druhý rok pestujem, mám ich po lopatky, ale na takúto dĺžku už asi nikdy nepôjdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ja ešte neviem do akého extrém to nechám zájsť... ale určite ich nebudem mať celý život... zakiaľ mám ešte na ne čas a nervy, tak ich nechám tak :-) predsa s pribúdajúcimi rokmi to už ani pekné nie je ;-)

      Odstrániť
  3. Páči sa mi tá dvojitá linka, že vyzerá prirodzene :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)