11. septembra 2012

Líčenie GlitterMoon dust

GlitterMoon dust

Inšpirovala som sa očnými tieňmi od Dermacolu - Moon touch. Presne toto líčenie vyšlo zrazu len tak počas chystania sa von na koncert, je jednoduché a efektné. Najmä pre dievčatá, ktoré majú rady čisté jednoduché línie. I ja mám rada jednoduché veci. Aj chlapov, ale tí jednoduchí nie sú :D

Pri líčení som použila troje očné tiene, všetky sú veľmi trblietavé... a klasika čierne krémové linky a špirálu. No najviac vyniká už spomínaný od Dermacolu. Okrem neho som použila jeden od Rimmel, ktorý už mám večné roky a bohužiaľ sa nevyrába :-(





Jednu umeleckejšiu :-) 


Mesačný prach podškrtnutý linkou a môže sa vyraziť hýriť! :-)

Pekný neskorý večer a dobrú noc!
                                                              Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)