18. septembra 2012

DIXIII :-)

Neviem ako Vám, ale mne tie slávne šampóny typu Elséve, H&S, Fructis a pod... urobili na hlave takú šarapatu, že len šampón za 1,5 € mi z vlasov spravili vlasy. Celkom paradox však?

Hovorím teraz o Dixi žihľavovom šampóne. Veľa ľudí si tento šampón pamätá z dôb dávnych minulých, ja tiež keď som po 15 rokoch znova ucítila tú vôňu.... hmmm detstvo. Aj Vám ročníky deväťdesiate a staršie, určite s týmto šampónom maminka umývala hlávku. Len vtedy, ak si dobre spomínam, bol v sklenej fľaštičke, nie ako teraz všetko hádžu do plastov.





Jednoducho mi nerobia klasické šampóny dobre. Asi mám citlivú pokožku hlavy, lebo po šampóne proti lupinám som mala lupiny :-)

Po žihľaváku som mala vlasy ako pred tými 15 rokmi. Prišli mi prirodzenejšie na omak a tiež na vzhľad. Nemám nič proti silikónom - bez nich by som nerozčesala ani pramienok, ale v zásade šampón kupujem bez nich. Ďalšie zaujímavé zistenie v mojom prípade - čím má šampón kratšie zloženie, tým lepšie pre mňa. Samozrejme po šampóne použijem balzám, kondicionér alebo masku, pretože šampón môže dĺžky trochu vysušovať. No pre mastné korienky, svrbiacu pokožky a lupiny. Dokonca výťažok zo žihľavy dvojdomej ( Urtica dioica) podporuje rast vlasov.

Po nejakej dobe používania som predĺžila interval medzi umývaniami... strašné to slovo :D a už sa mi vlasy toľko nemastili. Namiesto umývania každý druhý deň, je to teraz 2x do týždňa.
Dnes som si v DMke kúpila nové balenie a postrehla menšiu zmenu v tomto šampóne - je oveľa hustejší a lepšie pení. Dúfam, že mu neupravili zloženie ( al. koncentrácie zložiek) a nepridali viac tenzidov. To by bol asi koniec môjho chválospevu :-)





Dixík kúpite v každej drogérii a myslím, že za tých pár "korún" sa vážne oplatí vyskúšať. Vyrábajú aj jednorázovky - v takých "pytlíčkoch", na cesty alebo test ideál.
Určite nebude stačiť týždeň na spozorovanie výsledkov, ale nejakú dlhšiu dobu. Odporúčam si umývať s ním vlasy na 2 krát ako to robím aj ja - mám pocit, že vlasy sú čistejšie, a určite si dať nejaký kvalitnejší kondicionér napr. Gliss Kur alebo ako Vám vyhovuje. Kľudne aj Redken alebo Kérastase :-)

Dúfam, že tento pre mňa skvelý produkt neprestanú onedlho vyrábať ako býva zvykom - čo mi sadne ako riť na šerbel, to prestanú vyrábať. Máte aj Vy také skúsenosti?

Ospravedlňujem sa za pridávanie článkov takto neskoro večer, ale od pondelka chodím do školy :-) ale som rada, že to zatiaľ stíham, nerada by som svoje čitateľky krátila o nové informácie ;-)

Aký máte názor na lacné šampóny? Používate ich?
Veľmi rada by som vedela Váš názor, lebo pre mňa je to nedokončená téma :-)

Želám krásny večer a s potešením vítam každú novú čitateľku :-)

Džejn

10 komentárov:

  1. Ja mám tiež dobré skúsenosti s lacnými šampónmi, ktoré aj používam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne okrem Dixi som ešte neišla do iného "lacňáku", máš nejaký tip, čo sa oplatí vyskúšať? Keďže moja spotreba šampónov je na litre :-)

      Odstrániť
  2. Džejno, laciný šampóny i krémy někdy dělají divy. Tenhle vypadá jako klasika z 90. let, mám pro tyhle věci slabost. Suprimisimo recenze, díky za ni. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo verím tomu, že niektoré výrobky majú čo do seba... napr klasická indulóna s červeným obalom, bola jediná, čo mi pomohla ako decku na ekzémy... skúšali na mne hocičo ( ako pokusný králik :D), ale len indulóna za pár korún mi pomohla :-)

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento šampón je úplne úžasný :d mala som probléy s tým že mi nerástli vlasy a po tom čo som ho začala používať som mala po 2 mesiacoch vlasy o cca. 4-5 cm dlhšie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)