7. septembra 2012

Denné nude líčenie

Na dnes som si pre Vás prichystala jednoduché líčenie na každý deň či už do práce, do školy alebo len tak s kamarátmi von. 




Do vnútorného kútika oka a pod oblúk obočia som použila svetlý tieň so zlatistým shimmerom. Zbytok oka som vyplnila tmavým hnedým tieňom a zapracovala do stratena. Vonkajší kútik oka je ostro oddelený, určite poznáte tú fintu s lepiacou páskou. :-)
( Začínam zisťovať, že buď je foťák k ničomu alebo ja, lebo ani na jednej fotke to nevyzerá ako v skutočnosti :-( )


Použila som paletku od Elf z rady 24K, s ktorou ale nie som spokojná, lebo tiene prášia a viaceré sú málo pigmentované.





Myslím, že k tomuto líčeniu by sa perfektne hodil aj tmavší rúž, čo myslíte? :-)

Dúfam, že sa Vám páči!
                                                 Džejn

5 komentárov:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)