13. septembra 2012

Čo sa oplatí v drogérii kúpiť?

Samozrejme ide čisto len o vec názoru. Niekomu sadne hento, niekomu iné. Týmto článkom chcem uviesť v globále značky, ktoré sú ľahko dostupné, aj finančne a sú kvalitné - v rámci drogérie.


VLASY

Ja osobne používam jeden z najlacnejších šampónov, ale o tom niekedy inokedy. Teraz sa chcem zamerať na hĺbkovú starostlivosť. 
Kondicionéry, olejčeky, spreje, masky.... na takéto veci je vždy lepšie si priplatiť. Podľa môjho názoru šampón má hlavne umývať vlasy a pokožku a zbytok produktov vyživovať. 

Najlepšou značkou preto vyhlasujem Gliss Kur. Mám aj som mala kopu výrobkov od nich a vždy som bola spokojná. Najradšej mám ten expresný sprej a olejček, tie mi toľkokrát ušetrili veeľa času pri rozčesávaní. Nie raz sa mi stalo, že po horúcom dni alebo šialonom večere som mala vo vlasoch dredy. Vážne :-) Výrobky od nich nie len pomáhajú pri likvidovaní problémov, ale aj predchádza im.
Veľa pozitívnych ohlasov počuť aj na rôznych fórach o vlasoch.


TELO

Áno, aj ja rada rozmaznávam svoju pokožku voňavými sprcháčmi a telovými mliekami. Najradšej mám neutrálne vône, ovocným sa väčšinou vyhýbam, ale nájdu sa aj také, ktoré mi vonia.
Za svoju naj telovú kozmetiku považujem značku Dove. Majú úžasné krémové sprcháče a ešte lepšie telové mlieka. Pokožku prevoňajú a hydratujú na celý deň.



TVÁR

Na tvár používam teraz Biodermu. Ale pokiaľ nemáte vysoké nároky, pleť je v poriadku a nepotrebuje nejakú zvláštnu starostlivosť, veľmi dobrá je Nivea Young a z toho prírodnejšieho je super Himalaya :-)
Nivea Young je určená pre mladé kočky, ktoré majú problematickú a mastnejšiu pleť.
Himalaya je venovaná veľkej škále ročníkov - pre mladších i starších. Majú kvalitné výrobky z bylinných extraktov. Majú výbornú, áno nepreháňam, výbornú masku na tvár, ktorá účinne odstraňuje zanesené póry - čierne bodky. Recenziu na masku nájdete *TU* a *TU*.
A veľmi dobrý ľahký, hydratačný a vyživujúci pleťový krém, ktorý sa predáva v 2 veľkostiach.




DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Tak z dekoratívnej kozmetiky to vidím jednoznačne na Max Factor. Majú make-upy a púdre, ktoré sa môžu porovnávať s tým drahšími z parfumériek. Aj laky majú kvalitné - stačí jedna vrstva a aj výdrž je slušná. Milujem ich riasenky, najmä 2000 Calorie. Určite majú dobré aj rúže, ceruzky a tiene, ktoré som žiaľ ešte nemala možnosť a peniaze vyskúšať :-)

Už viete že majú nové logo? Síce neviem kedy sa k nám dostanú obaly s novým logom, ale už som ich na nete zahliadla ;-)


Máte aj Vy svoju obľúbenú kozmetiku z drogérie, na ktorú nedáte dopustiť?

Pekný zamračený dníík!

                                      Džejn

6 komentárov:

  1. ten sprej od gliss kur, ale čierny, mám rada aj ja :) ale s niveou young sme si nesadli. desne ma vysušuje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju používala ešte dávnejšie a nerobila mi problém, ide asi hlavne o to, že každá máme iný typ pleti :-) ale myslím, že pre mladučké baby, ktoré len s kozmetikou začínajú a nemajú veľké problémy s pleťou ;-)

      Odstrániť
  2. Ja som momentálne prišla na chuť sprchovým gélom Radox :) sú veľmi fajn, príjemne voňajú a nevysušujú. A ak dostanem kúpiť Himalaya masku na tvár určite ju rada vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú masku kúpiš v DM-kách, neviem či vo všetkých. Dokonca Himalayu majú aj vo vybraných lekárňach, sa mi zdá, že na ich oficiálnej stránke sú aj vypísané lekárne, s ktorými spolupracujú.

      Odstrániť
    2. Ďakujem za radu, keď kúpim, určite sa ozvem ;)

      Odstrániť
    3. nie je začo, jasné budem rada :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)