1. septembra 2012

China Glaze

Asi tak v máji som chcela vyskúšať nejaký drahší lak. Podnetom boli hlavne blogy o týchto skrášľovatkách. Nerada objednávam cez internet, radšej si zbehnem niekam do kamenného obchodu. I tak som ten obchodík našla na internete :-)) Keďže študujem a cez školu bývam v Bratislave, tam som tento skvost našla. Skvostom ho nazývam hlavne pre farbu. Milujem modrú a tyrkysovú.
No poďme k veci...



Veľká škoda že foťák zožral ten tyrkysový odtieň. Tunak vyzerá ako letná obloha bez obláčika. V skutočnosti je viac do zelena a má modrý lesk. Inak povedané veľmi jemnučký modrý shimmer, ktorý zaistí lesk do modra. Odtieň patrí medzi neónové farbičky a konkrétne je to odtieň 877 Towel Boy Toy.



Má tenší, ale dostatočne hustý aplikátor a dlhý aplikátor, ktorý mne úplne vyhovuje, lebo mám veľmi malé prsty a plochu nechtov. Aplikátor je zastrihnutý precízne dorovna. 

Teraz k samotnej aplikácii a k schnutiu:

Lak nie je tak dobre pigmentovaný, aby dostatočne kryl už pri prvej vrstve. Ja si dávam tri, aj tak mi stále presvitajú končeky. Tiež je pomerne riedky, ale to nie je závada.


1. layer
Pri tejto prvej vrstve ste si iste všimli že je celkom matný. Áno schne matno a má matný finish. Preto pokiaľ nemáte rady matné laky alebo práve naň nemáte náladu je treba ho pretrieť lesklým top coatom alebo priesvitným lakom. 


2. layer
Druhá vrstva vyzerá už o niečo lepšie. Lak veľmi dobre schne. Než si nalakujete druhú ruku, prvá už je dávno suchá. Takže Vám ostane "more" času na iné záležitosti.


3. layer
Tuto už vidieť výsledok. Na tomto laku ma aj prekvapilo to, že nesmrdí riedidlom tak, ako iné napr. klasické drogérkové laky, po ktorých som vždy musela vetrať izbu :-) Na malíčku a prstenníku je vidieť ako presvitajú končeky nechtov.

Na záver pridávam fotku, ktorú som urobila už v spomínanej Bratislave.



China glaze lak som si pred pár mesiacmi kúpila s veľkým očakávaním, no teraz s čistým svedomím môžem povedať, že by som si ďalšie laky kúpila len kvôli ich krásnym odtieňom. 
Bez odierania mi vydržal max 1 deň. Na druhý deň už špičky nechtov boli poznačené. Možno je to kvôli tým trom vrstvám, možno nemám dobrý top coat. Neviem. No pokiaľ zistím ako jeho výdrž predĺžiť, určite dám vedieť. Zatiaľ ho nezatracujem :-)

A teraz spomínaný bratislavský obchod. Laky China glaze a ďalšie mnohé iné kúpiť v OD Slimák smerom do Rače... alebo to už je v Rači? No idem tam bus spod Nového mosta ( SNP).

Cena: 6€

Prajem pekný dník,
                                Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)