4. septembra 2012

Bourjois Foundation

Tento make-up som dostala na meniny od priateľa a vybrala som si ho v parfumérii Douglas. Celkom mám problém vybrať odtieň, tak som požiadala pracovníčku parfumérie, či by mi pomohla s výberom. Sranda bola, keď aj ona mi vybrala zlý odtieň - tmavší so žltým podtónom. Nakoniec som stavila na vlastnú intuíciu a zobrala som si bledší odtieň.

O akom make-upe vlastne hovorím? 
Že je od Bourjois, to viete, ale je to teraz novinka - 1, 2, 3 Perfect Foundation.




Samotný produkt je skrytý v sklenenej fľaštičke s objemom 30 ml a zakončený praktickou plastovou pumpičkou. Vrchnák je taktiež z plastu a je priehľadný.
Pumpička je fajn, dá sa s ňou korigovať množstvo, len tá farba (čierna) sa veľmi ľahko upatlá :-).

Vybrala som si svetlejší odtieň 52 Vanilla ( fr. Vanille). Myslela som si, že je najsvetlejší, ale existuje ešte 51 Light Vanilla ( fr. Vanille Clair), ktorý v parfumérii nemali.

Make-up je ľahký a trochu tekutejší. Pred každým použitím treba fľaštičku pretrepať :-) Pre mňa má trochu silnejšiu vôňu ( rovnako ako aj Bourjois lícenky), ktorú však po chvíli už nevnímam.









Čo na to hovorí výrobca?

  1. make-up má obsahovať 3 korekčné pigmenty, ktoré zakryjú nedokonalosti ( žltý na kruhy pod očami, fialový rozjasňujúci a zelený na začervenania)
  2. vytvára prirodzený finish - second skin
  3. vhodný pre každý typ pleti
  4. 24 hodinová hydratácia
  5. SPF 10
  6. obsahuje extrakt z bavlny, ktorý pôsobí proti nežiaducem lesku
  7. stredne kryje
  8. vydrží na tvári až 16 hodín
  9. je nekomedogénny
  10. dovoľuje pokožke dýchať
Čo si myslím ja?

Skôr ako začnem hodnotiť, popíšem môj typ pleti. Mám normálnu pleť, ktorá má sklon byť citlivá a suchšia v zime a mastnejšia ( T zóna) v lete. Akné nemám, len sem-tam sa nejaká vyrážka objaví.

Teraz prejdime k jednotlivým bodom, ktoré uvádza výrobca.

  1. Pri výraznejších nedostatkoch nepomôžu spomínané pigmenty, ale je treba použiť určite korektor a rozjasňovač.
  2. S týmto súhlasím, pleť vyzerá veľmi prirodzene, nevytvára masku a nezvýrazňuje zbytočne nedostatky.
  3. No na suchšiu alebo normálnu pleť je dostačujúci. Neviem, aký má vplyv na mastnejšiu pleť, no po prečítaních rôznych reakcií na produkt usudzujem, že je vhodný aj na mastnejšiu pleť, s tým, že je nutné prepudrovanie počas dňa.
  4. Make-up rozhodne nevysušuje, ale pred nanesení je potrebný podkladový krém a primer podľa uváženia.
  5. K tomuto netreba komentár, len si myslím, že SPF 10 je vážne - len aby sa nepovedalo, že make-up nemá ochranný faktor.
  6. K mastnej pleti som sa vyjadrila. No ja som nemala potrebu odstraňovať prebytočnú mastnotu a lesk.
  7. Krycia schopnosť je stredná, pre mňa postačujúca.
  8. Výdrž hodnotím tiež pozitívne, ale určite to nie je 16 hodín :-) čas teda skráťme aspoň na polovicu.
  9. Dnes väčšina výrobkov neupcháva póry a tento make-up udržuje trend.
  10. Schopnosť dýchania pokožky nedokážem posúdiť. Toto je téma na molekulárnej úrovni ;-)
Cena: 12-14 €
  • zakúpite v parfumériách a na internete

Koniec teplých slov. Ešte by som chcela povedať, že som rada za tento výrobok, lebo lepší make-up som ešte nemala. Dokonca niektoré dievčatá ho prirovnávajú ku Chanel Mat Lumiere - že majú rovnakú konzistenciu a vôňu. Kto vie, či si vážne nepriplácame len za značku :D
Asi niekedy zainvestujem aj do púdru od Bourjois - ich výrobky sa mi veľmi zapáčili.

Na záver ho za seba odporúčam :-)

Pekný večer,
                          Džejn

4 komentáre:

  1. pekná recenzia ... a kde si bola v Douglase? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Brne v Olympii, boli me na výlete a cestou späť sme sa tam stavili :-)

      Odstrániť
    2. no veď preto :) Lebo som myslela že si Douglas našla niekde na Slovensku :) ja som si bola túto kozmetiku obzrieť v Prahe

      Odstrániť
    3. Kiežby bolo na Slovensku aspoň sčasti to, čo je v Česku :-) Snáď sa časom polepšíme :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)