6. septembra 2012

Botky a BB

V predchádzajúcom článku som o sebe prezradila, že mám miniatúrnu nohu. Hovorí sa, že malé je milé... s tým súhlasím, pokiaľ mám čo nosiť :-) Viete si predstaviť aký mám problém kúpiť normálne topánky? Občas sú mi veľké aj 35-ky :-(.. trapas ísť nakupovať do detského :D

Tak si predstavte moje nakupovanie. Prídem do obchodu pozriem alebo sa spýtam, či majú malé veľkosti... nič... odídem. Väčšina topánok nezapadujúce do konfekčných veľkostí sú predražené. Aaale občas sa niečo nájde. Napr. včera som si kúpila v Deichmanne kotníkové botky na jeseň alebo suchú zimu. A zatiaľ som s nimi spokojná :-) ja si teda vyberať nemôžem :-)



Sú semišové, ale nie kožené, tak si musím dávať pozor na počasie. Majú veľmi trendy vínovú farbu, priam stvorené na tohtoročnú jeseň :-)

Ďalšou novinkou je BB krém od Maybelline. Áno aj ja som podľahla tejto mánii. Garnier som neskúšala vďaka negatívnym recenziám, tak som si kúpila tento. Mám ho od včera a dávam mu pár dní na testovanie. Za pár dní sa ozvem ako som s ním spokojná :-)




Krásný deň prajem,
                                         Džejn

4 komentáre:

  1. Ty boty jsou vážně zajímavé! A super trendová barva :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úprimne... pred rokom by som do nich nešla a teraz ma tiež sestra presviedčala, aby som si ich zobrala.. zrejme jej to celkom ide :-) a pokiaľ sú mi boty dobré, tak ja nemôžem váhať, lebo tie 35-ky sú len jedny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuha, ked su ti velke casto aj 35 tak to musis mat dobry problem s nakupovanim...ale poviem ti, ze mat aj priemernu velkost topanok ako mam ja 38,5 - 39 tiez nie je vyhra - lebo tie su vykupene ako prve a topanky sa mi v zlave nepodarilo zohnat ani nepamatam :) kym sa totiz zobudim, tak su vsetky uz davno vykupene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej aj na to sa mi pár ľudí sťažovalo, lebo vraj 38-39 je zase najčastejšia veľkosť nohy :-) Hold veru si nevyberieme :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)