17. septembra 2012

Bioderma vs. Fyto

Tentoraz to bude súboj dvoch podobných produktov ( v bojových bratislavských podmienkach :D)


Bioderma vs. Fyto
Peeling vs. Peeling
12 € vs. 2,50 €





Asi Vás teraz prepadne myšlienka, ako môžem porovnávať ospevovanú Biodermu s Fytom za 2 éčka?
Poporiadku na to prídeme :-)

Ako som v úvode naznačila v oboch prípadoch sa jedná o peelingy. Biodermu som mala kúpenú skôr a Fyto som skúsila vďaka priateľovi. 

Čo na to výrobca?

Bioderma Hydrabio Exfoliating Cream

 Inovácia spoločnosti  BIODERMA, patentovaný biologický komplex Aquagenium®stimuluje schopnosť buniek pokožky v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky.

 Hydrabio Peelingový krém čistí a hydratuje pokožku do hĺbky, čím jej umožní naplno zužitkovať hydratačné účinky výrobkov Hydrabio určených na starostlivosť o pokožku a vracia pokožke pocit harmónie, hebkosť a žiarivosť.

 Hydrabio Peelingový krém nespôsobuje tvorbu komedónov, je hypoalergénny, berie ohľad na citlivosť dehydrovanej pokožky a zaručuje vynikajúcu toleranciu.

*Hydratácia vyšších vrstiev pokožky. ( zdroj )



Fyto Peeling krém

Z netu sa mi informácie nepodarilo nájsť, tak aspoň napíšem, čo sa priamo uvádza na obale.
Jedná sa o peelingový krém 2v1 - čistí a zároveň pleť vyhladzuje. Je určená pre všetky typy pleti. Šetrne odstraňuje odumreté bunky vrchnej vrstvy pokožky. Obsahuje častice amorfného oxidu kremičitého, ktorý má jemné abrazívne ( exfoliačné) účinky. Nanáša sa na vlhkú pleť a masírujeme krúživými pohybmi. Po aplikácii je pokožka výrazne jemnejšia a hladšia.



Čo na to ja?

Vážne, celkom úprimne a seriózne... medzi týmito dvomi výrobkami nevidím takmer žiadny zásadný rozdiel. Vlastne jeden velký je... a ten pociťuje moja peňaženka :-)

Samozrejme nájdu sa tam nejaké odchýlky. Bioderma vonia úplne málinko, vôňa je takmer zanedbateľná. Fyto trochu výraznejšie, ale vôňa nie je vôbec doterná. 

Fyto peeling je viac tekutejší, má slabučko zelenú farbu, častice sú výraznejšie zelené a je krémovejší, za čo si Bioderma nezaslúži "titul" krém, ale dajme tomu exfoliačná emulzia. Keďže množstvo častíc a krému je v obrovskom nepomere.
Ďalej častice Fyta sa mi zdajú asi o tretinu jemnejšie ako častice Biodermy.

Fyto mi nespôsobil žiadne začervenania alebo božechráň alergiu. Bol k pokožke veľmi jemný, dobre ju vyčistil a vôbec nevysušil. No napriek tomu odporúčam po peelingu dočistiť pleťovkou alebo micelárkou - to platí samo aj pre Biodermu.

Týmto článkom nechcem zatratiť Biodermu do večných temnôt :-) ale myslím, že je to skvelá alternatíva hlavne pre naše peňaženky, ktoré niekedy zívajú prázdnotou.


Pre mňa je Fyto za super cenu obrovským prekvapením tohto mesiaca. A určite pôjdem doň aj znovu.

Jednoznačne ho odporúčam všetkými desiatimi bez preháňania :-)
Zakúpite v 101 drogériách a tiež na nete. Za super 2-3 €.

Krásny večer a teším sa na svojich ďalších nových priaznivcov,




Džejn

5 komentárov:

  1. Tak táto recezencia ma poriadne prekvapila.
    Okolo toho peelingu od Fyta prechádzam vždy keď som v drogérií a ani raz som sa nepozrela na jeho popis.Keď som si prečítala tento článok, som poriadne prekvapená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme ho tiež kupovali s veľkou neistotou :-) niekedy je risk aj zisk ;-)

      Odstrániť
    2. ten Fyto nájdem v Dmke? :)

      pozývam na giveaway :D :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/naramkova-giveaway.html

      Odstrániť
    3. je to v druhej vete odspodu :-)

      Odstrániť
    4. áá to je to moje zbrklé čítanie :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)