15. augusta 2012

Zajtra výýýýlet

Veeľmi sa teším na zajtrajší výlet. Ideme s priateľom pozrieť Moravský kras. Ešte som tam nebola a ja ako milovník prírody a zvedavý pozorovateľ geologických a geomorfologických javov sa neskutočne teším.
Konkrétne navštívime Macochu, čo je vápencová priepasť. V okolí tečie rieka Punkva - vápenec + rieka + priepustná pôda = jaskyne :-)

Po prehliadke sa chystáme do Brna na menšie nákupy. Tak dúfam, že sa nám výlet podarí.
Určite sa potom s Vami podelím o zážitky, fotografie a nové úlovky.

Mimochodom som veľmi nadšená z nových čitateľov a ďakujem Vám za milé komentáre :-) Keď máte nejaký nápad alebo pripomienku, vôbec neváhajte sa mi dajako ozvať. Budem rada za každý milý komentár :-)

Zatiaľ sa majte krásne,
                                         Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)