29. augusta 2012

Veľký pozdrav z Tatier

Určite ste si všimli, že som dlho-predlho nič nenapísala. Od nedele som sa nezastavila... Teraz som si našla čas, ale len preto, lebo tatranské počasie si vybralo svoju daň :-) hneď ako sme sem prišli, sme sa rozhodli na krátku túru na Skalnaté pleso a počas nej nás stihla búrka a zmokli sme ( ja a priateľ) úplne do nitky. Na druhý deň sme išli do Tatralandie a včera po 9 hodinovej túre som len pacla do postele a nechala som sa obskakovať :-) Tá túra ma úplne dorazila, no na takú mrcinu ako som ja to bola slušná makačka.


1. deň - Cesta pod Lomnický štít ( Skalnaté pleso)


Skalnaté pleso


Vodopád Studeného potoka
A takto sme si krátili čas čakaním na vláčik :-) (takmer nám ušiel :D)

Dnes sme si teda povedali, že ostaneme na apartmáne a ja sa troška postavím na nohy, aby sme zajtra, než pôjdeme domov, mohli ešte niekam zájsť.


chill....teraz vyzerám o dosť horšie ako tu
:-)

Ja Vám zatiaľ želám pekný sviatočný deň :-)

                                                                        Džejn

2 komentáre:

  1. V Tatrách jsem byla před dvěma lety, byla to super dovča a Tatralandie, ta je nej, strávili jsme tam celý týden, hlavně dole ve Spa zóně :)
    Pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-), no bolo úžasne hlavne tá turistika, aspoň som si prevetrala lýtka :-) a tatralandia tiež. Sme si ju naplánovali na deň, kedy nebolo pekné počasie kvôli turistike. Ale aj tak sme si to užili - hlavne tobogány, na ktorých som bola prvýkrát v živote :-) (za normálnych okolností sa bojím) :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)