12. augusta 2012

Rexona Linen Dry

Teraz celkom novinka... videli ste tú reklamu, kde behá sympatická brunetka v milených šatočkách a za každým, keď zvýši svoju rýchlosť chôdze o 5 km/h, tak sa premení na novú bytosť? :-)




Páči sa mi ako tieto antiperspiranty vykresľujú v médiách :-) - podpazušie ani kvapka. No to sa stane iba ak použijete Driclor, ktorý obsahuje "tonu" hliníku - ten je však v každom takomto spreji, okrem bio antiperspirantoch. Ale najviac bio je aj tak samotné potenie, ktoré je zdravé ( samozrejme v určitej miere).
Pot má dosť podobné zloženie ako moč :-) trocha nechutné, ale je to tak. Potením sa vylučujú niektoré odpadové látky z tela.


Túto Rexonu som spoznala počas cesty na festival Rock for people, kde v Pardubiciach holky rozdávali vzorky. Prečo nie, vonku bolo 35 stupňov, to sa určite zíde.
Najprv som sa zaľúbila do vône... a tiež do účinkov tohto antiperspirantu. Viete si predstaviť podmienky na festivale, celkom som mu dala zabrať a myslím, že tvrdými testovacími podmienkami prešiel :-)




Na obale je kopec názvov, ktorým vôbec nerozumiem - ultra dry (dobre to by som ešte vedela), motionsense SYSTEM (tomu som porozumela až po prečítaní na nete)


Obvykle začínají antiperspiranty působit až v reakci na pocení, zato revoluční technologie MOTIONSENSETM, s kterou Rexona přichází, je o krok před samotným pocením. MOTIONSENSETM obsahují mikrokapsle, které se usadí na povrchu podpaží a pozvolně uvolňují vůni. Při každém pohybu se prolomí mikrokapsličky, které vypustí vůni a Vy se tak budete cítit svěží a chráněná po celý den.
Zdroj: http://www.litex.cz/inshop/scripts/show.asp?page=pozornost-za-nakup.html


Myslím, že tieto názvy sú úplne zbytočné a zákazníka nenalákajú. Zákazníci majú radi výsledky.
Po aplikovaní antiperspirantu som mala samozrejme podpazušie suché, neštípal ma ani po čerstvo oholenom podpazuší (neobsahuje alkohol) a tá vôňa... to treba zažiť. Vôňa bola cítiť až do večera, takže tá technológia na niečo možno bude. Určite to nebolo 48 hodín ako píšu :-) ale myslím, že to je úctihodný výkon.
Samozrejme, keď je veľký "hic" alebo máte vyššiu fyzickú aktivitu, spotíte sa aj napriek použitému antiperspirantu. Aspoň ja teda.
Nezanecháva biele škvrny pokiaľ antiperspirant aplikujete z dostatočnej vzdialenosti.

Takže za mňa áno :-)

Peknú nedeľu prajem!
                                            Džejn


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)