5. augusta 2012

Pery sú v kurze

Pupa Easy Rouge


Nie som príliš "rúžový" typ, ale návšteva Pupy v Bratislave ma presvedčila si zobrať jeden kúsok. Zrejme rada Easy Rouge už nie je "in", keďže na oficiálnej stránke túto radu nemajú a v predajni boli zlacnené. Tak prečo nevyskúšať? :-)

Osobne sa mi páčia rúže v prirodzených odtieňoch ružovej a hnedej. Či už perleťové, s trblietkami, matné alebo tekuté...
Vybrala som si odtieň 04. Zvyčajne odtiene majú názvy, no pri týchto rúžoch som ich nenašla. 


                               
Odtieň je hnedoružový veľmi pekný, jemný a hodí sa ku každej príležitosti. Je perleťový, krémový s jemnými zlatými odleskami. Hydratáciou nejako neohúri, ale je to taký dobrý priemer. Výdrž je tiež priemerná.



Fotky sa celkom vydarili, lebo odtieň rúžu zodpovedá skutočnosti. Ešte pár fotiek ako rúž vyzerá na perách.

S bleskom sú viditeľné zlaté odlesky

Bez blesku skorej perleť

Rúž ma stál 2,95€, pôvodne 5,90€. Ešte je v ponuke veľa pekných odtieňov, ktoré sa oplatia vyskúšať :-)

Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)