1. augusta 2012

Orzene Beer

Tento vlasový "špeciál" som mala v úmysle napísať ako prvý, ale nevydalo :-)
Píšem o mojom momentálne najobľúbenejšom vlasovom objave. Radosť budú mať najmä holky z ČR alebo dievčatá, ktoré bývajú v pohraničí ako ja.
Bohužiaľ na SR som tieto srandy nenašla ani v e-shope.

Aby som teda už konečne začala... ako úvod napovedá, je to vlasová kozmetika a na svoje si prídu "pivárky" ako som aj ja. Orzene vyrábajú šampóny a kondicionéry. Ja kondicionéry používam už nejakú dobu, až neskôr som sa rozhodla vyskúšať šampóny.
Obsahujú výťažky z piva, chmeľu, jačmeňa a pivovarských kvasníc, ale po pive veľmi nevonia. Vôňa je podľa mňa neštandardná - vôbec sa nedá prirovnať k iným šampónom. Šampón je číry a má typickú pivovú farbu. Kondicionér je naopak biely. Majú príjemnú konzistenciu - ani príliš hustú ani riedku.
Majú pekné a jednoduché obaly. Objemovo sú len 200 ml, čo je pre mňa nevýhodou, lebo sa mi takéto veci rýchlo míňajú. A preto si robím celkom slušné zásoby.

Je ich viacero typov, neviem koľko presne, ale asi:

  • na normálne vlasy - výťažok z jačmeňa
  • na farbené vlasy - obilninový výťažok
  • na suché a poškodené vlasy - s pivovarskými kvasnicami
  • na mastné vlasy - výťažok z chmeľu
Na internete som našla aj iné od Orzene, ale tie som zatiaľ nikde nevidela.

Viem, že niektoré z Vás zaujíma aj zloženie ( čo sa týka silikónov) - obsahujú silikóny aj šampóny aj kondicionéry, okrem rady na mastné vlasy, čo je celkom aj logické. Pokiaľ budete chcieť môžem vypísať zloženie niektorého výrobku.



Teraz to najhlavnejšie - výsledky:
Výrobky Orzene používam už nejaký ten piatok. Vlasy si umývam 2x do týždňa a po uschnutí sú jemné, lesklé, hydratované a pekne voňajú. Keď mám vlasy vo vrkoči tak vôňa drží veľmi dlho.
Zatiaľ som nemala žiadny problém so svrbením hlavy alebo s lupinami, aké som mala po dlhšom používaní iných produktov. Po použití kondicionéru sa vlasy dajú ľahko rozčesať a stačí ho málo (relatívne :-)

Ja Orzene Beer kupujem v Alberte za viac ako priaznivú cenu - 59 Kč.

Pekný večer,
                       Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)