10. augusta 2012

Letný telový krém

BODY BASICS:

PAPAYA & MACADAMIA SHIMMER BODY CREAM

Prečo letný?
Už názov napovedá, že telový krém obsahuje čiastočky, ktoré odrážajú svetlo a na slnečných lúčoch to vyzerá veľmi pekne.



No poďme pekne poporiadku... 
Tento telový krém je veľmi príjemný, má béžovo ružovkastú jemnú farbu a vonia ... neviem to celkom popísať, ale cítim tam mätu. No svete div sa, žiadny pepermint to neobsahuje :-)
Obsahuje výťažky z papaye a olej z makadamiových orieškov.



Neviem prečo, ale ja by som ho nazvala skôr maslom ako krémom. Zaujímavé je, že na oficiálnej stránke je to telové maslo, no na mojom "kréme" je napísané body cream. Asi mám staršie vydanie :-). Je výživný, nie je priveľa mastný, ale hydratuje dostatočne. Pokožka je po ňom jemná, vláčna a pekne vonia. 



Výhodou sú trblietky v kréme, ktoré rozžiaria pokožku počas slnečných letných dní. To sa mi veeeľmi zapáčilo.



Na pokožku ho stačí naniesť veľmi málo, dobre sa roztiera a rýchlo vstrebáva. Pri nanesení väčšieho množstva krému môže robiť biele šmuhy - zle sa roztiera.

Telový krém má 200 ml a zakúpite ho v obchodoch Body Basics.
Prikladám aj oficiálnu stránku, kde nájdete aj cenu :-)

Na záver by som chcela urobiť menšiu hru.
Poznáte tento produkt? Toto bude nasledujúca (nekozmetická) recenzia;-)


Pekný večer,
                          Džejn

2 komentáre:

  1. kozmetiku body basic a body shop mám veľmi rada ... dnes si možno aj zájdem na nákup :) taký pekný shimmerovy krém by sa mi zišiel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ja mám nejaké sprcháče od body basics a mala som aj šampón :-) celkom fajn.. ale krémiky mám radšej ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)