22. augusta 2012

Kate Lipstick Collection

Konečne som sa odhodlala si kúpiť niečo výraznejšie. Až nedávno som objavila čaro rúžov. Bolo to asi takto v piatok večer..... Janii vyzeráš nejako inak :-)
Niečo zrejme na tom bude. Dnes Vám prinášam rýchlu recenziu rúžov Rimmel, kolekcia Kate Moss.

Táto kolekcia rúžov je navrhnutá britskou modelkou Kate Moss, o čom svedčí aj signatúra na vrchnáku. Obal rúžu je matný čierny. Rúž je vysúvací. Po odňatí vrchnáku je horná časť obalu lesklá. Na obal je treba dávať pozor ako u väčšiny rúžov - vrchnáky majú tendenciu praskať a potom nedržia.



Kúpila som si odtieň 05 (škoda, že odtiene nemajú názov, ale len číslo na oficiálnej stránke som našla názov odtieňa - My Real Pink), inak všetky odtiene boli pekné. Tento mi hneď pripomenul farbou maliny, ale vôňou višne. Na višňu je ten rúž bledý a ružový.
Pigmentácia rúžu je skvelá, no výdrž zaostáva - drží zhruba tak hodinku. No po prvom dúšku či súste sa postupne nenávratne zotrie ( nenávratne, až po kým ho znovu nenanesiete :-)).


Na fotke môžete vidieť, že rúž nie je celkom matný, ale ukrýva v sebe jemný shimmer, ktorý na perách zaistí lesk.



Rúž obstojne hydratuje, ale odporúčam pred aplikáciou naniesť aj balzám (Neutrogena). Na fotkám ho mám tiež. A rúž sa jednoducho nanášal a držal. 

Zakúpila som ho v DM-ke, ale majú ho všade, kde je Rimmel stojan. Cenu už si nepmätám, ale viem, že to nebola horibilná suma. Za tie pekné farbičky sa oplatí :-)

Pekný dník,
                      Džejn

1 komentár:

  1. dnes kúpený a presne odtieň 05. Prišla som domov, ale zdá sa mi dosť tmavý :(, resp. tmavší ako máš na fotke ty:) . No napriek tomu je úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)