7. augusta 2012

Gosh očné linky

Gosh Extreme Art Eyeliner

Tieto linky už mám dosť dlho, tak sa teším, že sa s Vami o ne "podelím". Dve som si kúpila sama a jednu som dostala od sestry. Bohužiaľ, už sa nedajú nazvať tekuté, ale krémové :-). No napriek tomu sa stále s nimi dobre pracuje.


Sú veľmi pigmentované a metalické. Mám ich v týchto troch odtieňoch. 
  • 01 tmavofialová
  • 05 kiwi
  • 11 tyrkysová

Vydržia na očiach celú večnosť = viac ako 12 hodín, neskôr sa môžu troška olupovať. Inak sa neotierajú, nestekajú, neopadávajú, vydržia šialené večery a bazénové garden party. Idú ťažko odlíčiť, ale existujú prípravky na odlíčenie vodeodolnej kozmetiky. Ja odporúčam taký odličovač, ktorý je mastný alebo dvojfázový.

Pár fotiek, ako linky vyzerajú v reáli:

Bez blesku - farby korešpondujú

Omylom sa mi spravil tieň a už lepšie sa mi to nepodarilo odfotiť tak, aby vynikol metalický efekt - s bleskom


11 tyrkysová



05 kiwi


05 tmavofialová


Gosh linky odporúčam. Jediné, čo ma zamrzelo bol malý výber odtieňov, resp. farby nie sú určené pre každú príležitosť. 


Na oficiálnej stránke Fann parfumérie majú teraz tieto linky o 30% lacnejšie.
Pôvodná cena 10€, po zľave 7€.

Pekný deň,
                       Džejn

3 komentáre:

  1. tá tyrkisová je neskutočná ... videla som ju na modelke v EMME a nevedela som či je to photoshop alebo naozaj existuje takáto intenzívna farba ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som dlho hľadala linky s takýmito intenzívnymi farbami... nakoniec som narazila na tieto goshky :-) a musela som tú tyrkysovú mať :-)

      Odstrániť
  2. tiež tú tyrkysovú mám a je nádherná! Inak je pravda, že aj mne po čase tie linky zhustli :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)