21. augusta 2012

Essence pigmenty

Tie, čo sledujete novinky na internete už viete, že Essence bude mať nejaké novinky. Medzi ne patria aj pigmenty.
Neviem ako je na tom Slovensko, ale v českých sieťach drogérií Rossman už hlásia príchod týchto noviniek. Bohužiaľ, pigmenty budú len v druhom stojane - v DM-kách ich nenájdete, ale viem, že vo veľkých Tescách by mal byť ( napr. v BA na Kamennom námestí).

V prvom rade by som chcela povedať, že ľutujem toho, že som si zobrala len 1 kúsok :-( je to môj prvý pigment, takže mi absolútne nenapadlo, že by som ich namiešala a skúsila ich skombinovať na očiach ako sa znesú. Nevadí...dokúpime :-)

Mali celkom slušný výber odtieňov, no nemala som odvahu si zobrať nejaké divoké farby - váhala som nad tyrkysovou a bledučko ružovou.
Zobrala som si tú cukrovú vatu, ako sa aj pigment nazýva. Presnejšie 11 cotton candy.




Farba je veľmi jemnučká ružová, ktorá je veľmi trblietavá. Mimochodom tak sa mi zdá, že všetky boli extrémne trblietavé.







Testovala som ich najprv len tak zbežne, až dnes som im dala troška zabrať :-) som na nohách od 6 aaa teraz už je pomaličky 8 hodín. Ráno som nepoužila žiadnu bázu na očné viečka ( za normálnych podmienok sa mi nemastia). Vonku bolo celý deň "hic", cestovanie autom bez klímy, potom s klímou, pol hodinový spánok, cesta domov.... a toto je výsledok bez bázy:



Veľké rozdiely tam nie sú, všimla som si len, že pigment mi troška poopadal pod oko a časť sa mi zliala do záhybu oka - myslím, že primer by to poriešil. Viem, že som si aspoň raz aj siahla na viečko, tak aj tam mohli byť nejaké straty. 

S bázou to vyzerá nejako takto:







Tak sa mi zdá, že stou bázou sú tie trblietky jemnejšie a farba o trošinku intenzívnejšia. Neviem, ale mám pocit, že bez bázy to bolo lepšie :D ( alebo je len zlá fotka) nemáte ten dojem aj Vy?... Samozrejme závisí od bázy a som si vedomá, že tie, čo mám nepatria k najkvalitnejším kúskom.

Ešte by som chcela spomenúť, že pigment ( 2,0g) je uložený v priehľadnej plastovej maličkej nádobke s plastovým vrchnákom, kde si pigment môžete odsypať. Medzi nádobkou a viečkom je "sytko" s pomerne veľkými dierami a chráni ho len nálepka, ktorú keď raz dáte dolu, môžete ju hodiť do koša. Preto neodporúčam s nimi moc cestovať v tomto stave.
Ďalej by som im vytkla to, že docela dosť prášia pri nanášaní, tak make-up je lepšie si dať až po nalíčení očí. Ja osobne sa teraz celá lesknem. Asi ho budem nabudúce odsypávať iným spôsobom :-)
Aplikovanie odporúčam štetcom, lebo viac pigmentu mi ostalo na prstoch ako na viečkach. Ja som použila od Gosh okrúhly štetec 348.

Ako som už spomínala pigmenty som kúpila v Rossmane a cenu si presne nepamätám... okolo 60 Kč?

Nakoľko je toto môj prvý pigment, tak hodnotím kladne, ale priemerne. Dúfam, že časom budem mať možno vyskúšať aj iné pigmenty - Barry M, Zoeva....
Na záver prikladám oficiálnu stránku, kde nájdete rôzne tipy ako pracovať s pigmanetami - nech sa páči :-) 


Dúfam, že sa Vám recenzia na novinku od Essence páčila a želám príjemný večer,

Džejn

5 komentárov:

  1. ja mám zálusk na odtieň, ktorý sa síce neviem ako volá, ale sú to trblietky všetkých farieb so strieborným základom. na nejaké slávnostnejšie líčenie, lenže na svk som ich ešte nevidela. skúsim ešte raz Tetu s druhým stojanom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejaký holografický efekt? to môže byť pekné :-) No na Slovensku majú byť až na jeseň: september - október sa mi zdá :-)

      Odstrániť
  2. idem sa dnes na ne pozriet tak som zvedava

    OdpovedaťOdstrániť
  3. treba skúsiť aj s tou podkladovou bázou na pigmenty,od essence,ktorá by mala byť v regáli blízko týchto pigmentov,ja ju mám,a s ňou držia ako pribité.teda na ruke :) na očiach som ešte neskúšala:) je to ozaj badateľný rozdiel:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravda pravda... teraz v BA som videla limitku a tú bázu a tiež sa mi to zdalo lepšie s tou bázou... no uvidíme :-) ked sa ešte rozhodnem pre pigment tak berem aj bázu :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)