9. augusta 2012

Elf Eye Primer & Liner Sealer

Ahojte!
Keďže som včera mala vybavovačky mimo môjho rodného "mesta" a prišla som domov až večer, tak som nestihla napísať článok. A večer som stihla len pozrieť live stream skupiny Placebo zo Szigetu a odpadnúť do postele. 

Pre fanúšikov a zvedavcov Placebo, TU je záznam z festivalu.


No nevadí... lebo chystám jeden projekt, ktorý sa mi dúfam podarí, len potrebujem naň viac času. Priebežne budem určite informovať :-)

Dnes však Vám chcem predstaviť myslím, že "vychytávkový" produkt od Elf-u.
Je to Eye Primer & Liner Sealer. Na jednej strane tyčinky sa nachádza tuhý primer pod očné tiene a na druhej strane je aplikátor s roztokom na vyčarovanie linky.
Obal je klasický čierny plastový, plast je však tenký - hlavne vrchnák od primeru. Takže je dobré nemať deravé ruky ako ich mám ja :-)

Začnem teda najskôr tou bázou:
Vysúva sa klasicky ako rúž alebo korektor. Je tuhý, béžový a dosť pigmentovaný. To znamená, že poslúži aj ako už spomínaný korektor. Má neurčitú parfumáciu.
Na to aký je primer tuhý, je dosť mastný. Preto ho stačí málo, no na rýchlo mastiace sa viečka veľmi neodporúčam. 




Na ukážku som použila paletku od Catrice Absolute eye colour - 040 Never Let Me Go! 


Tieň č. 2 broskyňový so zlatým shimmerom + primer

Tieň č. 2 bez primeru

Na tých bledých to tak pekne nevynikne ako na tmavých odtieňoch


Tieň č. 4: Na ľavo je bez primeru a na pravo s primerom.
Primer pekne zintenzívni farbu a predĺži výdrž tieňa na viečku. Avšak ako som vravela, u tých mastnejších viečkach sa tieň môže zlievať.

Liner Sealer:
Je dobrým pomocníkom pokiaľ nechceme skladovať množstvo liniek v každej farbe. Je to linkový aplikátor s čírym bezfarebným roztokom, ktorý po namočení do akéhokoľvek tieňa premení tieň na linku. Bohužiaľ klasické linky úplne nenahradí. Nemá také intenzívne farby ako linky od Gosh, o ktorých som nedávno písala TU a ani nemajú takú skvelú výdrž a nie sú vodeodolné
Pre čo najväčšiu intenzitu treba linku nechať uschnúť a navrstviť ju.




Od vrchu: tieň č. 3, tieň č. 4, tieň č. 2

Roztok jemne zapácha po alkohole. Problém je aj s aplikátorom, ktorý je treba neustále čistiť a utierať, aby sa tiene nemiešali. Keď porovnám cenu a kvalitu, tak si myslím, že sa oplatí. 

Tento produkt zakúpite v starom známom e-shope: http://www.elfkozmetika.sk/

Pekný deň,
                    Džejn

2 komentáre:

  1. Tiež tento produkt mám, kupovala som si ho kvôli tomu linkovému sealeru... nie je to zlá vec, ale hrot by mohol byť pevnejší a tiež je nevýhoda to neustále čistenie... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne začal ten hrot úplne mäknúť. S primerom si ako spokojná?

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)