18. augusta 2012

Čo Vás čaká

Straašne nestíham teraz, stále je nejaká akcia, výlety... ale veď zakiaľ je voľno, treba si to užiť do sýtosti. 
Spomínala som výlet na Macochu a nejaké tie nákupy. Janka bude mať teraz meniny, tak si splnila ( jej splnili) pár želaní. 

Inak viete o tej akcii v DM-kách? Pokiaľ tam chodíte nakupovať a zbierate body za každý nákup, neváhajte využiť príležitosť si vyskúšať nejaké vzorky z DM za 70 bodov.
Neviem, či sú všetky vzorky v každom balíčku rovnaké, ale ja som dostala 2 vzorky sprchových gélov Fa (woman a man), šampón na vlasy Balea pre objem, krém na tvár Olay s SPF 15, balzám na pery od Essence a Vzorku zubnej pasty Sensodyne Pronamel. Takže budem skúšať, prípadne urobím takú hromadnú recenziu na celý balíček. 
Najviac ma z balíčka zaujal ten balzam na pery a krém na tvár. Tak uvidíme, čo z toho zíde.



Ten sprcháč pre mužov mi trochu vytiekol v tej taštičke, no nakoniec som ho darovala priateľovi a ten mi potom zreferuje :-)

Neskôr sa môžte tešiť na ďalšie  zaujímavé kúsky - od Bourjois, otestujeme nové pigmenty od Essence, niečo od Manufaktury, Yves Rocher a Ziaja... Bude toho ešte veľa. 

Mrzí ma, že dnes asi nestihnem toho viac, ale zajtra plánujem zrecenzovať tie pigmenty od Essence a Biodermu H2O vodu na želanie čitateľky :-)

Majte sa pekne,
                                 Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)