2. augusta 2012

Čo už nezoberiem

Ahojte!

Dnešný post bude o tom, čo by som si už nikdy nekúpila. Tak dúfam, že bude nápomocný :-)

Elf Studio vodeodolná riasenka

Najprv napíšem, čo sa uvádza na stránke http://www.elfkozmetika.sk/
Táto riasenka Studio nie len vytočí a zahustí Vaše riasy, ale má aj vode odolné zloženie, ktoré odolá slzám aj lejaku.Farba sa nedrolí  a vďaka unikátnej kefke sa riasy nelepia. 
Čím by som začala... no v prvom rade nespĺňa to, čo uvádzajú na stránke.
Zo začiatku som s ňou bola priemerne spokojná, ale aj tak som nespozorovala nejaké zahustenie. No neskôr ( asi začala hustnúť) už to bola menšia katastrofa. Riasy som mala zlepené do niekoľkých "zväzočkov". Asi po 4 hodinách mi začala opadávať a mala som ju skorej pod očami ako na riasach.  Tak som sa rozhodla jej povedať sbohom.
Už som videla na viacerých blogoch podobné ohlasy na Elf riasenky.
Ospravedlňujem sa, že nie je fotodokumentácia, ale vtedy som netušila, že budem o nej písať ( aj keď to nie je bohvieako dávno).
Zdroj: http://www.elfkozmetika.sk/
Essence Longlasting eye pencil
01 BLACK FEVER


Podobné skúsenosti - tiež opadáva. Najlepšie, keď si tú opadanú ceruzku omylom rozmažem po tvári. Tiež sa mi nepáči, že nemá čierno čiernu farbu, ale akoby tmavomodrú. Vidieť je to najmä pri odličovaní. 


Akú ceruzku na oči mi odporúčate? 

Essence XXXL Shine 
03 TIMELESS BEAUTY

Tento lesk má veľmi peknú ružovkastú farbu s trblietkami. Na perách ani nevyzerá ružovo. 
A prečo by som si ho už nikdy nekúpila? Kvôli veľmi nízkej výdrži na perách - max 1 hodinu a veľkej lepivosti. Naviac sa mi nedávno asi oddelila fáza (žltá tekutina) - najlepšie to ukážem na fotke, ako keby som to mala popisovať. Neviem či je to bežné, že sa v leskoch oddelí "čosi".


Neviem ako a prečo. Ale asi tiež nadišiel jej čas.
Aké lesky na pery máte najradšej?

Schauma Super ovocie & výživa
Bezoplachová starostlivosť v spreji

Tieto spreje musím mať vždy po ruke, keďže po dlhšom čase s rozpustenými vlasmi sa mi robia "dredy" a straaašne zle sa to rozčesáva. Väčšinou si kupujem tie od Gliss Kur, ale chcela som skúsiť lacnejšiu alternatívu. Chyba!
Od tohto spreju som mala neuveriteľne mastné vlasy a nešli tak pekne rozčesať, čo sa mi s tými od Gliss Kur nikdy nestalo. Neviem, ako by sprej pôsobil na suché vlasy, ale mne to urobilo na hlave len paseku. Takže ostávam verná Gliss Kur-u :-)

To je ten neborák
Aké bezoplachové výrobky používate na vlasy?

Prajem pekný deň,
                                       Džejn

1 komentár:

  1. Z leskov môžem odporučiť Dermacol, krásne farby s úžasným leskom: žiadne trblietky, ale lesk s veľkým L.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)