19. augusta 2012

Bioderma Sensibio H2O

Tento článok píšem na prianie čitateľky, ale aj preto, že je to jedna z najlepších pleťových (micelárnych ) vôd, aké som kedy vyskúšala.

Čo to vlastne je micelárna voda?
Je to pleťová voda, ktorá obsahuje micely. Sú to molekuly, ktoré sú tvorené hydrofilnou ( milujúca vodu) a hydrofóbnou časťou ( odpudzujúca vodu). To znamená, že čistí podobným spôsobom ako mydlo alebo iné detergenty (tenzidy). Ale mydlo neobsahuje.
To znamená, že dokáže pleť zbaviť mastnoty, nečistôt alebo make-up.




Na vode odolné líčenie ju neodporúčam. Na to sú najlepšie dvojfázové odličovače, mastný krém alebo olej. Najlepší samozrejme je ten odličovač, ktorý je priamo určený na citlivé partie tváre ako sú oči.

No na odlíčenie jednoduchého líčenia ( bez vode odolných komponentov) je vynikajúca.
Táto micelárka je určená na citlivú pleť. Nie je parfumovaná ani prifarbená a neobsahuje parabény. Obsahuje extrakt uhorky siatej, ktorá má pleť upokojovať, (no túto schopnosť som ja nejako nezaznamenala a na upokojenie sú určené zvlášť produkty) a ramnózu (rhamnose), čo je cukor, ktorý vraj dokáže spružniť a spevniť pleť - stimuluje tvorbu kolagénu a chráni hyluronan pred degradáciou voľnými radikálmi ( zaujímavé asi si nájdem o tom nejaké štúdie :-))

Jemne čistí, osviežuje a nezanecháva pocit napnutej pleti. Ja ju najčastejšie používam denne až po umytí pleti, napr. Bioderma Hydrabio Mousse alebo Hydrabio Exfoliating Cream, čím ju dočisťujem, až kým nemám tampón čistý. 

Na čistenie jej stačí máličko, ale pri odstraňovaní make-upu jej samozrejme treba viac. Existuje varianta tejto micelárky, ktorá má v sebe už dávkovač. Takže sa nemusíte báť, že by ste vodou plytvali.

Rozhodne je to najlepšia pleťová voda, akú som zatiaľ mala.
Dá sa zakúpiť v každej lekárni, určite ste si všimli, že každá lekáreň má reklamy na Biodermu. Len cena je trošku vyššia. Zoženiete ju buď ako 250 ml ( okolo 13€) alebo 500 ml ( okolo 20€).

Pekný večer,
                               Džejn

2 komentáre:

  1. Džejn súhlasím s tebou. Určite je to najlepšia pleťová voda, zatiaľ som lepšiu nemala :). Jedinými výrobkami od Biodermy, s ktorými som nebola spokojná, boli krémy na mastnú pleť, ale aspoň som vyskúšala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej poznám viacerých, čo si sťažovali na tie krémy ;-) ... Ale rady Hydrabio a Sensibio, s ktorými mám skúsenosti sú vynikajúce. Keďže nemám problematickú pleť, tak radu Sebium nepoužívam a nemám s ňou skúsenosti..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)