6. augusta 2012

Aby vlásky rástli...

Biora Biohar

Každá z nás sníva o dlhej, hustej a zdravej "hrive". Myslím, že týmto výrobkom si k tomuto cieľu môžete dopomôcť.

Biohar je vlasová voda, ktorá je schopná aktivovať vlasové korienky a podporuje ich v raste. Okrem toho regeneruje vlasy, zlepšuje ich pružnosť a pevnosť.

Zdroj: http://www.biora.cz/sk-biohar.html
Voda obsahuje prírodný hyaluronan, ktorý sa nachádza v pokožke a určite je všetkým známy, kolagén a vitamíny typu B 1-12.
Zloženie je viac než priaznivé. Neobsahuje žiadne zbytočnosti ako ropné deriváty, parfém alebo farbivá. Ale obsahuje denaturovaný alkohol, ktorý by mohol teoreticky podráždiť citlivú vlasovú pokožku.
Biohar je číra tekutina, trochu hustejšia ako voda a zapácha jemne po alkohole.
Má sa používať každý deň, najlepšie pred spaním. Stačí ho máličko vmasírovať do pokožky hlavy. Pre vysoký hydratačný efekt sa neodporúča vystavovať mrazom asi 2 hodiny po aplikácii. V krabičke je aj priložený aplikátor, ktorý vidíte na obrázku.
Aby sa začali prejavovať účinky, je potrebné ho používať aspoň mesiac.

Cena za 75 ml Biora Bioharu je cca 4 až 6 €.

Moje postrehy

Biohar mám viac ako rok. Požívam ho len sezónne, kedy mi najviac padajú vlasy - jar, jeseň. S mojou dĺžkou vlasov by bola katastrofa mať riedke vlasy. Za seba hovorím, že je účinný.
Po tom mesiaci boli viditeľné výsledky. Vlasy boli o mnoho pevnejšie, lesklejšie a značne mi podrástli. Začali mi rásť aj nové vlasy - mala som svätožiaru :-) - taký "ježko" nových vlasov.
Vlasy nezaťažuje a alkoholový zápach jednoducho vyprchá.
Niekedy Biohar otestujem ešte na niekom, aby som vedela, že naozaj funguje. 
Bohužiaľ neviem, ako pôsobí na ľudí, ktorí trpia alopéciou.

Jedinou nevýhodou je nutnosť pravidelného používania a možno ten alkoholový zápach, no nie je prekážkou.

Pekný slnečný deň,
                                     Džejn


3 komentáre:

  1. Tak tenhle článek mě zaujal. Snažím se dosáhnout mé vysněné délky vlasů a čím dřív to bude tím lépe. :D A kolik ti vyrostlo cca centimetrů za měsíc? A nemastily se ti z toho vlasy? A na jak dlouho asi vydrží jedno balení?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo presne ti nepoviem koľko cm, ale rástli rýchlejšie a boli kvalitnejšie, len tá pravidelnosť používania je veľmi dôležitá. Vlasy sa mi nemastili vôbec, lebo sa to rýchlo vstrebe počas masírovania a fľaštička vydrží určite viac ako dva mesiace. Samozrejme závisí od množstva aké si dávaš :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)