23. júla 2012

Prvý post

Zdravím všetkých na mojom novom blogu! 

Po dlhej úvahe som sa rozhodla si založiť blog, lebo mám potrebu čo-to povedať o svojich záľubách. Najlepšie to vyjadrím tak, že niečo o sebe poviem :-)

Volám sa Jana, ale priatelia mi hovoria Janka alebo Džejn, alebo Džejna.... 
Mám 21 rokov a som chudobný študent environmentalistiky na Prírodovedeckej fakulte UK v BA ( dosť dlhé.. sa mi to nechcelo vypisovať, ale snáď každý pochopí:-)
A práve príroda je jedna z vecí, ktoré ma zaujímajú a dúfam, že bude súčasťou aj môjho budúceho profesijného života. Sem- tam napíšem nejaký aktuálny článok, ktorý sa toho bude týkať.
Od malička sa venujem hudbe. Ako decko som chodila na všelijaké krúžky od tanečnej, spev po klavír. Dodnes mi ostal len spev, ale pribudla basgitara a teraz sa snažím brnkať na gitaru. Hold, zisťujem, že čím som staršia, tým horšie to ide :-/. Mala som aj vlastnú kapelu, ktorá sa po odchode bubeníka do zahraničia za prácou rozpadla.
Momentálne frčím aj na make-upe a ďalších veciach okolo toho. Veď každá to pozná. Ďalším mojim koníčkom... neviem či je to koníček alebo skôr fetish :D, no jednoducho nedám dopustiť na svoje vlasy, ktoré si nestrihám od 16. Neviem ich presnú dĺžku, ale končeky siahajú pomaličky pod zadok.

Mnohé blogy sledujem už dlhšiu dobu, veľmi sa mi páči ako dievčatá píšu o rôznych produktoch, móde a o svojom živote. Recenzie mi napr. pomohli si dnes vybrať maskaru :-), lebo stará vyschla a letela do koša.
No budem sa snažiť nevypisovať zbytočnosti, lebo v tom som celkom borec. Dosť často sa mi stáva, že rozprávam, rozprávam a nakoniec zabudnem pointu môjho monológu.
Ešte nejakú dobu mi bude zrejme trvať než vymyslím ako budem písať príspevky a jedno s druhým. Ale dúfam, že postupne sa nájde pár sledovateľov môjho blogu :-) Ďakujem Vám za čas strávený čítaním budúcich príspevkov.

Džejn




2 komentáre:

  1. taka drzim palce a prajem pevnu volu a "fun" pri blogovani:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem pekne :-) ešte sa musím rozbehnúť, ale čoskoro niečo nové pridám :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)