31. júla 2012

Produkt mesiaca!

Himalaya Herbals

Purifying Neem Mask

Málo kedy sa stáva, že človek nájde produkt, ktorý je účinný a zároveň cenovo veľmi priaznivý. Objavila som ho na blogu jednej holky, ktorý pravidelne sledujem. Hovorím si, že treba takúto super vec šíriť ďalej. Je to môj prvý produkt od tejto značky a nemôžem povedať na ňu krivé slovo (zatiaľ :-).


Maska je v klasickej plastovej tube. Má zvláštnu hnedú farbu a ešte zvláštnejšiu vôňu, ktorá nemusí sadnúť každému. Ale za tie výsledky to rozhodne stojí :-)
Je určená na normálnu až mastnú pleť, ktorá má problémy s upchatými pórmi. Obsahuje jemné čiastočky, ktorá popri zmývaní slúži aj ako peeling. Odporúčané používanie je 1-2 krát do týždňa. Po nanesení na pleti uschne a za tú dobu, čo pôsobí na pleti ( t.j. 15-20 minút) akoby zoxiduje na tmavozelenú farbu.
Po uplynutej dobe je naozaj vidieť ako maska "vytiahla" zanesené póry.
Ako maska pôsobila, si môžete pozrieť TU.
Zmýva sa trochu ťažšie, lebo je na tvári "prischnutá", ale za tú námahu sa to naozaj oplatí.
Po nanesení

Po rozotretí

Výrobca uvádza, že pleťová maska obsahuje výťažky z nimbovníka a kurkumy, ktoré sú zároveň aj účinné látky. Majú antiseptické účinky, bojujú s problématickou pleťou a regulujú mastnotu.
Asi jedinou nevýhodou masky je, že sa rýchlo míňa :-) a že obsahuje parábeny, čím sa nestáva čisto prírodnou. 

Produkt je dostupný vo vybraných lekárniach, sietí drogérií DM a tiež na ich webovej stránke.

Aké produkty používate od Himalaya Herbals? Sú tak rovnako dobré?

Džejn

4 komentáre:

  1. vyzera dobre, vzhladovo mi pripomina queen helene alebo mask of magnifity..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej hej neskôr ešte hodím ako vyzerá na tvári, lebo z popisu je to ťažko. už som odporúčala aj kamarátkam a tiež si pochvaľujú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm super inak ze zacali rpedavat bio a vegansku kozmetiku vo vacsej miere a za lepsie ceny

    http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite, ja som veľmi rada za dm-ky, kde toho je celkom veľa... aj tak si myslím, že o bio a vegan kozmetike je stále čo rozprávať a rozširovať ju ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)